Monday , December 18 2017

मोदी मुल्क में फ़िर्कावाराना फ़साद फैलाएंगे

पटना, 10 मार्च: ( पी टी आई ) : चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को शदीद निशाना बनाते हुए आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद यादव ने आज कहा कि नरेंद्र मोदी दरअसल बैरूनी ताक़तों की पसंद के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार मालूम होते हैं जिसके बाइस ही

पटना, 10 मार्च: ( पी टी आई ) : चीफ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी को शदीद निशाना बनाते हुए आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद यादव ने आज कहा कि नरेंद्र मोदी दरअसल बैरूनी ताक़तों की पसंद के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार मालूम होते हैं जिसके बाइस ही अमेरीका , बर्तानिया और दीगर मग़रिबी ममालिक और योरोपी यूनीयन ने हालिया दिनों में उनके ताल्लुक़ से नरम रवैय्या ज़ाहिर किया है ।

नरेंद्र मोदी ऐसा मालूम होता है कि बैरूनी ममालिक के पसंदीदा वज़ीर ए आज़म हैं लेकिन वो उनके ख़ाबों को पूरा करने की सलाहियत नहीं रखते और ना ही वो बैरूनी मुल्कों के अरमानों को पूरा करने के अहल हैं । लालू प्रसाद ने कहा कि अगर मोदी को वज़ीर ए आज़म बनाया गया तो मुल्क में फ़िर्कावाराना फ़सादाद भड़क उठेंगे ।

ये मुल्क फ़िर्कापरस्ती की आग में जल उठेगा । लालू प्रसाद यादव आर जे डी के अरकान असेंबली , अरकान कौंसल और रियासती पार्टी ओहदेदारों के इजलास के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत कर रहे थे ।

माह मई में पटना में जल्सा-ए-आम मुनाक़िद करने के बारे में ये इजलास तलब किया गया था । लालू प्रसाद ने कहा कि नरेंद्र मोदी , कांग्रेस को दीमक क़रार दे रहे हैं । दिल्ली में हाल ही में मुनाक़िदा बी जे पी क़ौमी आमिला इजलास में मोदी ने कहा था कि कांग्रेस मुल्क को दीमक की तरह चाट रही है जब कि मोदी , बी जे पी और आर एस एस ही इस मुल्क के सैक्यूलर दरख़्त को दीमक की तरह चाट रहे हैं ।

लालू प्रसाद ने मज़ीद कहा कि मोदी ही दीमक हैं जो फ़िर्कापरस्ती के ज़रीया मुल्क के सैक्यूलर बुनियादों को खोखला कर रहे हैं । लालू प्रसाद जो यू पी ए के पहले दौर में वज़ीर रेलवे थे । दावा किया कि 2014 के पारलीमानी इंतेख़ाबात के बाद मरकज़ में सैक्यूलर पार्टियां ही हुकूमत बनाएंगे ।

वज़ीर ए आज़म पाकिस्तान राजा परवेज़ अशरफ़ के दौरा अजमेर शरीफ़ पर उन्होंने कहा कि अशरफ़ का ज़ियारत करने के लिये दौरा हिंद का ख़ैर मुक़द्दम किया जाएगा लेकिन मुल्क अपने सिपाहियों के गले काट दीए जाने के वाक़िया के ख़िलाफ़ एहतिजाज जारी रखेगा ।

TOPPOPULARRECENT