मोदी मेहनती लीडर और मेरे दोस्त हैं: करूणानिधि

मोदी मेहनती लीडर और मेरे दोस्त हैं: करूणानिधि
सदर डी एम के एम करूणानिधि ने बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी को एक इंतिहाई मेहनती शख़्स क़रार दिया और कहा कि वह‌ अच्छे दोस्त हैं। तमिल रोज़नामा देना मलार को इंटरव्यू देते हुए उन्होंने माबाद इंतिख़ाबात ज़ाफ़रानी प

सदर डी एम के एम करूणानिधि ने बी जे पी के वज़ारत-ए-उज़मा के उम्मीदवार नरेंद्र मोदी को एक इंतिहाई मेहनती शख़्स क़रार दिया और कहा कि वह‌ अच्छे दोस्त हैं। तमिल रोज़नामा देना मलार को इंटरव्यू देते हुए उन्होंने माबाद इंतिख़ाबात ज़ाफ़रानी पार्टी के साथ सियासी इत्तिहाद के सवाल का जवाब देना मुनासिब नहीं समझा।

वज़ीर-ए-आला गुजरात के बारे में जब उनकी राय पूछी गई तो उन्होंने कहा कि इंतिख़ाबी मुहीम की इंतिहाई मस्रूफ़ियत को देखते हुए वो यही कह सकते हैं कि मोदी एक इंतिहाई मेहनती लीडर हैं और वो मेरे अच्छे दोस्त भी हैं। उनसे जब ये पूछा गया कि हालिया डी एम के की रियासती कान्फ़्रेंस में उन्होंने जो ऐलान किया था कि डी एम के किसी भी फ़िर्कापरस्त ताक़त से सियासी इत्तिहाद नहीं करेगी तो क्या इन का मतलब बी जे पी से था?

उसने फौरन अपना रद्द-ए-अमल ज़ाहिर करते हुए उन्होंने अंकुर से पूछ लिया कि आप ये कैसे कह सकते हैं कि बी जे पी फ़िर्कापरस्त जमात है? जब उनसे ये पूछा गया कि माबाद इंतिख़ाबात बी जे पी की क़ियादत वाले इत्तिहाद में डी एम के शामिल होने के इमकानात हैं तो उन्होंने कहा कि में फ़िलहाल इस बारे में कुछ नहीं कह‌ सकता। लोक सभा इंतिख़ाबात के बाद सूरत-ए-हाल क्या होगी, इस का अंदाज़ा लगाना मुश्किल है।

Top Stories