Thursday , December 14 2017

मोदी से तेलंगाना के लिए ख़ुसूसी पैकेज का मुतालिबा

हैदराबाद 27 दिसंबर: वज़ीर पंचायत राज-ओ-इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी के टी रामा राव‌ ने वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुतालिबा किया कि अगर उन्हें तेलंगाना अवाम से ज़रा भी हमदर्दी हो तो ग्रेटर हैदराबाद मुन्सिपल कारपोरेशन के चुनाव से पहले तेलंगाना के लिए एक लाख करोड़ रुपये के ख़ुसूसी पैकेज का एलान करें।

उन्होंने कहा कि बी जे पी के रियासती सदर किशन रेड्डी को चाहीए कि वो इस सिलसिले में वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी पर दबाओ बनाएँ ताकि तेलंगाना रियासत की तरक़्क़ी के लिए मर्कज़ से ख़ुसूसी पैकेज हासिल किया जा सके। के टी आर गोशा महल असेंबली हलक़ा में मुख़्तलिफ़ जमातों से ताल्लुक़ रखने वाले क़ाइदीन की टी आर ऐस में शमूलीयत और महेला गर्जना से ख़िताब कर रहे थे।

उन्होंने कहा कि बिहार के चुनाव से पहले वज़ीर-ए-आज़म ने एक लाख करोड़ से ज़ाइद के पैकेज का ऐलान किया था इसी तरह जम्मू-ओ-कश्मीर के लिए भी बड़े पैकेज का ऐलान किया गया लेकिन अफ़सोस कि नई रियासत तेलंगाना को नजरअंदाज़ कर दिया गया है। के टी आर ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म का रवैया तेलंगाना रियासत के साथ बेहतर है और मुख़्तलिफ़ शोबों में तेलंगाना के साथ नाइंसाफ़ी की जा रही है।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत में दुसरे रियासतों से ताल्लुक़ रखने वालों के साथ नाइंसाफ़ी का प्रोपगंडा किया गया लेकिन आज तेलंगाना में राजिस्थान, मध्य प्रदेश और दुसरे रियासतों से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद इतमीनान के साथ ज़िंदगी बसर कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि तिजारत और दुसरे शोबों में दुसरे रियासतों से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद की अहम हिस्सादारी है। उन्होंने बताया कि पिछ्ले 30 बरसों में बर्क़ी पैदावार पर कोई तवज्जा नहीं दी गई थी लेकिन टी आर एस हुकूमत ने सिर्फ 18 माह में बर्क़ी बोहरान पर क़ाबू पालिया है।

इस मौके पर वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी के अलावा ग्रेटर हैदराबाद टी आर एस के सदर ऐम हनुमंत राव‌ और दुसरे क़ाइदीन मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT