Wednesday , December 13 2017

मोदी हुकूमत को मसाइल की बुनियाद पर वाई एस आर कांग्रेस की ताईद

वाई एस लीडर कांग्रेस के सदर जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि उनकी पार्टी मर्कज़ में एन डी ए हुकूमत की मसाइल की बुनियाद पर ताईद करेगी।

वाई एस लीडर कांग्रेस के सदर जगन मोहन रेड्डी ने कहा कि उनकी पार्टी मर्कज़ में एन डी ए हुकूमत की मसाइल की बुनियाद पर ताईद करेगी।

जगन मोहन रेड्डी ने अपनी पार्टी के चंद सीनीयर क़ाइदीन के साथ यहां नामज़द वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी से मुलाक़ात की और कहा कि आंध्र प्रदेश को मोदी की ज़रूरत है।

इस सवाल पर कि आया उनकी पार्टी जिस के पास लोक सभा की 9 नशिस्तें हैं , एन डी ए में शामिल होगी , जगन ने जवाब दिया कि बी जे पी को अब किसी भी सियासी जमात की ताईद की ज़रूरत नहीं है।

उन्होंने कहा कि हक़ीक़त ये हैके बी जे पी को पहले ही 282 अरकाने पार्लियामेंट हासिल होचुके हैं और उन्हें हम में से किसी की भी कोई ताईद दरकार नहीं है बल्कि आंध्र प्रदेश को इन ( मोदी) की ज़रूरत है।

जगन ने कहा कि उनकी पार्टी वाई एस आर कांग्रेस मर्कज़ में एन डी ए हुकूमत की मसाइल की बुनियादों पर ताईद करेगी। जगन ने आंध्र प्रदेश की तक़सीम के मसले पर नरेंद्र मोदी को नुमाइंदगी पर मुश्तमिल याददाश्त दी।

उन्होंने नामज़द वज़ीर-ए-आज़म से अपील की के सीमांध्र के नए दारुल हुकूमत की तामीर के लिए फ़राख़दिलाना अंदाज़ में फ़ंडज़ फ़राहम किए जाएं जिस का आंध्र प्रदेश तनज़ीम जदीद क़ानून में वादा किया गया है। वाई एस आर कांग्रेस की असल हरीफ़ तेलुगु देशम पार्टी आंध्र प्रदेश और तेलंगाना में बी जे पी से माक़बल चुनाव की हलीफ़ है और एन डी ए का एक हिस्सा है।

TOPPOPULARRECENT