Tuesday , November 21 2017
Home / India / मोदी हुकूमत, मेक इन इंडिया के नाम पर हिन्दुस्तान को तबाह कर रही है:एके अंटोनी

मोदी हुकूमत, मेक इन इंडिया के नाम पर हिन्दुस्तान को तबाह कर रही है:एके अंटोनी

नई दिल्ली 22 जून: हिन्दुस्तान को तरक़्क़ी देने के बजाये मोदी हुकूमत इस मुल्क को तोड़फोड़ की नज़र कर रही है। मुख़्तलिफ़ शोबों में सद फ़ीसद एफडी आई इस्लाहात के नाम पर हिन्दुस्तान को तबाह किया जा रहा है। एफडी आई मसले पर मुख़्तलिफ़ क़ाइदीन ने हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया। कांग्रेस के सीनीयर लीडर साबिक़ वज़ीर-ए-दिफ़ाअ एके अंटोनी ने कहा कि दिफ़ाई शोबे में एफडी आई को 100 फ़ीसद की इजाज़त देना क़ौमी सलामती के लिए ख़तरा है।

पीर के दिन से हिन्दुस्तान में तक़रीबन शोबों में बैरूनी सरमायाकारों को 100 फ़ीसद सरमायाकारी की इजाज़त दी गई है। हुकूमत की तेज़ी से रूबा अमल लाई जाने वाली फ़राख़दिलाना पालिसीयों के नतीजे में बहुत कुछ नुक़्सानात होने वाले हैं। तृणमूल कांग्रेस के तर्जुमान डेरिक ओबराइन ने कहा कि इस एफडी आई इस्लाहात का रोज़गार, मईशत पर मनफ़ी असर पड़ेगा और हिन्दुस्तानी मार्किट भी मुतास्सिर होगी।

मेक इन इंडिया के नाम पर ब्रेकिंग इंडिया (हिन्दुस्तान को तोड़ देने) का काम हो रहा है। एसजे एम लीडर अश्वनी महाजन ने कहा कि वसाइल के उसूल को नरम बनाने की पालिसी बेहतर है और ये अंदरून-ए-मुल्क मआशी शोबे का तहफ़्फ़ुज़ करेगी। कांग्रेस के एक और लीडर आनंद शर्मा ने कहा कि यूपीए हुकूमत दोम के दौर में एफडी आई को 49 फ़ीसद की इजाज़त दी जा चुकी है।

सीसीएस ने 49 फ़ीसद से ज़ाइद एफडीआई की इजाज़त दी थी और यही हिन्दुस्तान की कंपनीयों के लिए महफ़ूज़ अमल था मगर हुकूमत ने इस में इस्लाहात लाकर 100 फ़ीसद एफडी आई की इजाज़त देने से मआशी अबतरी का अंदेशा है। हुकूमत ने ग़िज़ाई अश्या में 100 फ़ीसद एफडी आई की इजाज़त दी है। इस शोबे के तहत तिजारती रास्तों को वुसअत देना और ई कॉमर्स के ज़रीया ग़िज़ाई अश्या को हिन्दुस्तानी मार्किट में फैलाना है।

अंटोनी ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म ने हालिया दौरा अमेरीका और इस एफडी आई में तेज़ी से तबदीली का रास्त ताल्लुक़ है। ओबामा और मोदी का मुशतर्का बयान कि ख़लीजी मुल्कों और मग़रिबी एशीया की सलामती को यक़ीनी बनाया जाएगा तो इस तरह के बयान में कोई तवाज़ुन नज़र नहीं आता।

TOPPOPULARRECENT