Wednesday , November 22 2017
Home / Hyderabad News / मोबाईल टावर्स हिफ़्ज़ाने सेहत के लिए ख़तरा

मोबाईल टावर्स हिफ़्ज़ाने सेहत के लिए ख़तरा

मोबाईल टावर्स हिफ़्ज़ाने सेहत के लिए ख़तरा हैं। इस सिलसिला में कई रिपोर्ट्स मंज़रे आम पर आ चुकी हैं लेकिन हर मर्तबा हुकूमत और मोबाईल फ़ोन कंपनीयों की जानिब से इस बात की सख़्त तरदीद की जाती रही है कि सेल फ़ोन टावर्स के ज़रीए किसी किस्म की ऐसी रेज़ नहीं निकलतीं जो इन्सानी सेहत को मुतास्सिर करती हों लेकिन गुज़िश्ता दिनों किंग सऊद यूनीवर्सिटी के प्रोफ़ैसर सुलतान ऐयुब की एक तहक़ीक़ मंज़रे आम पर आई है जिसे इंटरनेशनल जर्नल ऑफ़ इन्वाइरोन्मेन्टल रिसर्च ऐंड पब्लिक हेल्थ में शाय किया गया है।

इस रिसर्च रिपोर्ट में इस बात की निशानदेही की गई है कि सेल फ़ोन टावर्स से निकलने वाली रेज़ सेहत आम्मा के लिए इंतिहाई ख़तरनाक साबित होती हैं। तहक़ीक़ के बाद टावर्स से निकलने वाली रेडीयाई रेज़ इन्सानी सेहत के लिए नुक़्सानदेह हैं और ये रेज़ ज़ियाबीतस से मुक़ाबले की सलाहीयत में कमी पैदा करती हैं।

किंग सऊद यूनीवर्सिटी की जानिब से किए गए इस नए मुताला के बाद सेल फ़ोन टावर के महफ़ूज़ होने पर एक मर्तबा फिर सवालिया निशान लगाए जाने लगे हैं। प्रोफ़ैसर सुलतान ऐयुब ने अपनी इस तहक़ीक़ में तकमील के लिए माहौलियात और सेहत आम्मा से मुताल्लिक़ शाय होने वाले जराइद के लिए रवाना किया जिसमें ये तहक़ीक़ शाय की गई है।

TOPPOPULARRECENT