Wednesday , December 13 2017

मौलाना वस्तानवी के गुजरात दाख़िला पर पाबंदी का मुतालिबा :बी जे पी

अहमदाबाद, २२ अक्टूबर ( पी टी आई) गुजरात में हुक्मराँ बी जे पी ने इलेक्शन कमीशन से दार-उल-उलूम देवबंद के बरतरफ़ वाइस चांसलर मौलाना ग़ुलाम मुहम्मद वस्तानवी के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज कराई है और उन्हें चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ मुब

अहमदाबाद, २२ अक्टूबर ( पी टी आई) गुजरात में हुक्मराँ बी जे पी ने इलेक्शन कमीशन से दार-उल-उलूम देवबंद के बरतरफ़ वाइस चांसलर मौलाना ग़ुलाम मुहम्मद वस्तानवी के ख़िलाफ़ शिकायत दर्ज कराई है और उन्हें चीफ़ मिनिस्टर नरेंद्र मोदी के ख़िलाफ़ मुबय्यना तौर पर इश्तिआल अंगेज़ ( गुस्सा दिलाने वाली) तक़रीर की बिना रियासत में दाख़िल होने से रोक देने का मुतालिबा किया ।

इससे पहले मौलाना वुसता नवी को जनवरी 2011 में नरेंद्र मोदी की सराहना पर दार-उल-उलूम देवबंद के वाइस चांसलर के ओहदा से बरतरफ़ ( बरखास्त) कर दिया गया था । बी जे पी मीडीया सेल कन्वीनर जगदीश भावसर ने कहा कि कल कांग्रेस की रैली में मौलाना वुसता नवी ने इश्तिआल अंगेज़ ( तकलीफ देने वाली) तक़रीर की और नरेंद्र मोदी को जिस तरह तन्क़ीदों (समीक्षाओ) का निशाना बनाया इससे रियासत का पुरअमन माहौल बिगड़ सकता है।

उन्होंने इलेक्शन कमीशन से मौलाना वस्तानवी के गुजरात के दाख़िला पर पाबंदी आइद करने ( लगाने) का मुतालिबा ( Demand / मांग) किया । उन्होंने कहा कि वो कांग्रेस पार्टी के प्लेटफार्म से फ़िर्कावाराना मुनाफ़िरत (नफरत) को बढ़ावा दे रहे हैं । उन्होंने इसे इंतिख़ाबी ज़ाबता अख़लाक़ की ख़िलाफ़वर्ज़ी क़रार दिया है ।

TOPPOPULARRECENT