Saturday , February 24 2018

मौसिम-ए-गर्मा से क़बल बर्क़ी सरबराही पर तवज्जा ज़रूरी

संगा रेड्डी, ०३ फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) ज़िला मेदक मैं बर्क़ी मसाइल में इज़ाफ़ा देखा जा रहा है । मौसिम-ए-गर्मा का आग़ाज़ भी जल्द होगा और ज़रई शोबा के मौसम रबी में ज़रई काम काज भी बर्क़ी पंप सेटस के ज़रीया ही किए जाते हैं ।

संगा रेड्डी, ०३ फरवरी ( सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ ) ज़िला मेदक मैं बर्क़ी मसाइल में इज़ाफ़ा देखा जा रहा है । मौसिम-ए-गर्मा का आग़ाज़ भी जल्द होगा और ज़रई शोबा के मौसम रबी में ज़रई काम काज भी बर्क़ी पंप सेटस के ज़रीया ही किए जाते हैं ।

ज़िला मेदक में 21 हज़ार से ज़ाइद बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स मौजूद हैं। देही सतह पर बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स नाकारा होने की वजह से नरसापुर में मुरम्मत के लिए रखा गया है । किसान और अवाम का मुतालिबा है कि जल्द से जल्द बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स की मरम्मत करते हुए उन की तंसीब अमल में लाई जाये और लो वोल्टेज के ख़ातमा केलिए 25kv ट्रांसफार्मर नसब करने का मुतालिबा भी किया जा रहा है ।

गजवेल मंडल के कूडा कोंडला में 380 करोड़ रुपय से बर्क़ी सब स्टेशन का क़ियाम अमल में लाने के बावजूद बर्क़ी मसाइल का सामना करना पड़ रहा है । 100 एम वी ए पावर ट्रांसफ़ार्मर नसब करते हुए तो पर इन , सदी पेट डीवीजन के लिए बर्क़ी सरबराह करने का मुतालिबा किया जा रहा है ।

ज़िला में कहीं भी ट्रांसफ़ारमर नाकारा होने की शिकायत वसूल होतो क़ानूनी तौर पर अंदरून 48 घंटा मरम्मत कर देनी चाहीए । बताया जाता है कि 882 ट्रांसफॉर्मर्स की मरम्मत करते हुए ज़िला के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर रखा गया है ताकि कहीं से भी शिकायत वसूल होतो फ़ौरी तौर पर बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स की तंसीब अमल में लाई जा सके ।

ट्रांस्को ओहदेदारों से पता चला कि ज़िला मेदक में मौसम रबी के लिए बर्क़ी की सरबराही मूसिर तौर पर करने के लिए तमाम तर इंतिज़ामात को क़तईयत दी जा रही है । ज़िला मेदक मैं 400 बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स की तंसीब अमल में लाने एक मंसूबा तैयार करते हुए हैदराबाद रवाना किया गया है जबकि 100 ट्रांसफॉर्मर्स फ़ौरी तौर पर मंज़ूर हो चुके हैं ।

मज़ीद 300 बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स की मंज़ूरी भी जल्द अमल में आएगी । मौसम-ए-गर्मा और मौसम रबी में लो वोल्टेज के ख़ातमा केलिए महिकमा ट्रांस्को की जानिब से मुम्किना इक़दामात किए जा रहे हैं। सिंगा रेड्डी , पट्टन चीरो , रामचंद्रा पुर , ज़हीराबाद , सद एसयू पेट , जोगी पेट , नरसापोर , रामाइम पेट , नारायण खेड़ , गजवेल , सदी पेट में मौसम रबी का आग़ाज़ हो चुका है ।

किसान ज़रई सरगर्मीयों में मसरूफ़ हैं । किसानों ने बताया कि मौसम ख़रीफ़ के दौरान बारिश ना होने की वजह से किसान बर्क़ी पंप सुट्टों के ज़रीया पानी हासिल करते हुए ज़रई काम काज अंजाम दिए लेकिन बर्क़ी की नाक़िस सरबराही की वजह से खड़ी फसलों को नुक़्सानात का सामना करना पड़ा ।

हलक़ा असेंबली नरसापोर के 5 मंडलों में 40 बर्क़ी ट्रांसफॉर्मर्स की तंसीब का मुतालिबा किया जा रहा है । रामाइम पेट में 20 और हलक़ा असैंबली अनदोल से 25kv ट्रांसफ़ारमर के लिए किसान इंतिज़ार कर रहे हैं मौसम रबी में बर्क़ी सरबराही पर तवज्जा की ज़रूरत है ।

TOPPOPULARRECENT