म्यांमार में फ़िर्कावाराना बेचैनी से यांगून दहल गया

म्यांमार में फ़िर्कावाराना बेचैनी से यांगून दहल गया
म्यांमार की पुलिस ने आज एक ब्रहम हुजूम के मांडले के वस्ती शहर में मुसलमानों की जायदाद पर हमला करने के बाद उसे मुंतशिर करने हवाई फायरिंग की। ओहदेदारों के बामूजिब बुद्ध मत के पैरूओं की अक्सरीयत वाले मुल्क में दोबारा मज़हबी बेचैनी क

म्यांमार की पुलिस ने आज एक ब्रहम हुजूम के मांडले के वस्ती शहर में मुसलमानों की जायदाद पर हमला करने के बाद उसे मुंतशिर करने हवाई फायरिंग की। ओहदेदारों के बामूजिब बुद्ध मत के पैरूओं की अक्सरीयत वाले मुल्क में दोबारा मज़हबी बेचैनी की ताज़ा लहर से यांगून दहल गया है।

फ़सादीयों ने मुसलमानों की चाय की दुकान पर, अतराफ़ और अकनाफ़ की इमारतों पर कल रात संगबारी की जिस से तक़रीबन 5 अफ़राद ज़ख़्मी हो गए। लेफ़्टिनेन्ट कर्नल ज़ामिनओ ने कहा कि हुजूम पर क़ाबू पाने के लिए हवाई फायरिंग की गई थी। सूरते हाल फ़िलहाल पुर सुकून है।

फ़ौज की मज़ीद जमीअत तैनात करदी गई है। म्यांमार में फ़िर्कावाराना तसादुम के हालिया बरसों में कई वाक़ियात पेश आ चुके हैं। जिन के साए फ़ौजी हुकूमत पर भी पड़े थे।

बुनियाद परस्त बुद्ध मत के पैरूओं ने मुसलमानों के कारोबार का बाईकॉट का मुतालिबा किया और मज़हबी आज़ादीयों पर तहदीदात आइद करने के मुतनाज़ा मुतालिबा की ताईद की। हुकूमत इन मुतालिबात पर फ़िलहाल ग़ौर कर रही है।

Top Stories