Wednesday , December 13 2017

मख़लूत सियासत पर मुलायम का बयान नया नहीं : डिग विजय‌

नई दिल्ली 26 मार्च ( पी टी आई ) कांग्रेस ने समाजवादी पार्टी सरबराह मिस्टर मुलायम सिंह यादव के इस ख़्याल से आज इत्तिफ़ाक़ नहीं किया कि मुल्क में मख़लूत सियासत का दौर रहेगा । पार्टी ने कहा कि मिस्टर मुलायम सिंह ने कोई नई बात नहीं कही है और पार्टी इस पर फ़िक्रमंद भी नहीं है ।

पार्टी जनरल सेक्रेटरी मिस्टर डिग विजय‌ सिंह ने कहा कि हम सूरत-ए-हाल के मुताबिक़ काम करते हैं। जो कुछ भी मिस्टर यादव ने कहा है वो नया कुछ भी नहीं है । मुलायम सिंह यादव ने महाराष्ट्रा में कहा था कि मुल्क में मख़लूत सियासत का दौर रहेगा और कोई भी वाहिद जमात अपने तौर पर मर्कज़ में इक़तिदार पर नहीं आसकती ।

इस सवाल पर कि आया कांग्रेस को मुलायम सिंह यादव के बयान से कोई फ़िक्र लाहक़ हुई है डिग विजय‌ सिंह ने कहा कि कांग्रेस अपने रास्ते पर है । हमारा रास्ता गांधी जी की पॉलीसी है । हमारे रास्ता पण्डित नहरू का समाजी सेक्युलर और नज़रियात का रास्ता है । इसे में हम को कोई फ़िक्र-ओ-तशवीश लाहक़ नहीं है ।

डिग विजय‌ सिंह ने कहा कि कांग्रेस को अगर किसी चीज़ की फ़िक्र है तो वो मुल्क के अवाम हैं। हम इस बात पर फ़िक्रमंद हैं कि फ़िर्क़ाप‌रस्त और फ़ाशिस्ट लोग मुल्क पर कंट्रोल हासिल कर रहे हैं। हमारी अव्वलीन तरजीह ग़ुर्बत मिलावट वाली ग़िज़ा नाख़्वान्दगी को ख़त्म करना और अवाम के लिए मुनासिब रोज़गार फ़राहम करना है इस के अलावा हम आलमी उमूर में अपना मुक़ाम हासिल करना चाहते हैं।

इस सवाल पर कि आया मुलायम सिंह यादव बी जे पी से क़ुरबत बढ़ा रहे हैं डिग विजय‌ सिंह ने याद दहानी करवाई कि जब वो ( मुलायम सिंह यादव ) पहली मर्तबा चीफ मिनिस्टर बने थे उन्हें बी जे पी की ताईद हासिल हुई थी।

TOPPOPULARRECENT