Wednesday , July 18 2018

मग़रिबी किनारा में हालात फिर कशीदा

एक हामिला इसराईली औरत पर चाक़ू से हमला करने वाला फ़लस्तीनी लड़का इसराईली फ़ौज की कार्रवाई में ज़ख़्मी हो गया, जिसके बाद इलाक़े में कशीदगी पाई जाती है। अक्तूबर से ईसराईलीयों के ख़िलाफ़ फ़लस्तीनीयों के हमलों में इज़ाफ़ा देखा गया है।

सतरह साला एक फ़लस्तीनी लड़के ने बैतुल लहम शहर के क़रीब वाक़े टेकवा नामी इलाक़े में कल बरोज़ पीर एक हामिला इसराईली औरत पर चाक़ू से हमला कर दिया। हस्पताल ज़राए के मुताबिक़ औरत अब ख़तरे से बाहर है और इस के बच्चे को भी कोई नुक़्सान नहीं पहुंचा।

दरीं अस्ना इसराईली दस्तों की जवाबी कार्रवाई में ज़ख़्मी हो जाने वाले फ़लस्तीनी लड़के की हालत नाज़ुक बताई जा रही है, जो येरूशलम के एक और हस्पताल में ज़ेरे इलाज है। पिछले दो दिनों में चाक़ू से हमले का ये दूसरा वाक़िया है।

इतवार सतरह जनवरी के दिन भी मग़रिबी किनारे के जुनूबी हिस्से में छः बच्चों की माँ एक इसराईली औरत को एक हमला आवर ने चाक़ू से वार कर के हलाक कर दिया था। हमला आवर की तलाश जारी है।

बादअज़ां आज ही होने वाली पेशरफ़्त में इसराईली फ़ौज ने मग़रिबी किनारे के जुनूबी, यहूदी आबादी वाले इलाक़े गुश इत्ज़ीओन (Gush Etzion) में मुलाज़मत करने वाले तमाम फ़लस्तीनी मज़दूरों को वहां से बाहर भेज दिया है।

TOPPOPULARRECENT