Thursday , June 21 2018

मग़रिबी बंगाल में इमाम के बाद मोअज़्ज़नों को एज़ाज़ी मुशाहिरा

रियासत के इमामों को एज़ाज़ी मुशाहिरा की अदाएगी के ऐलान के फ़ौरी बाद चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने आज कहा कि मस्जिद के मोअज़्ज़नों को भी माहाना एक हज़ार रुपये अदा किए जाएंगे । काबीना के इजलास के बाद प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब क

रियासत के इमामों को एज़ाज़ी मुशाहिरा की अदाएगी के ऐलान के फ़ौरी बाद चीफ मिनिस्टर मग़रिबी बंगाल ममता बनर्जी ने आज कहा कि मस्जिद के मोअज़्ज़नों को भी माहाना एक हज़ार रुपये अदा किए जाएंगे । काबीना के इजलास के बाद प्रेस कान्फ्रेंस से ख़िताब करते हुए उन्होंने कहा कि मोअज़्ज़नों को अदाएगी वक़्फ़ बोर्ड के ज़रीया की जाएगी क्योंकि वो बहुत गरीब है।

ममता बनर्जी ने कहा कि रियासती हुकूमत अक़ल्लीयतों की समाजी । मआशी तरक़्क़ी केलिए फंड्स हासिल कर चुकी है। इन की हुकूमत पहले ही इमामों के लिए माहाना ढाई हज़ार रुपये एज़ाज़ी मुशाहिरा अदा करने का ऐलान कर चुकी है। काबीना ने मुलाज़मतों में मुस्लमानों के लिए दीगर पसमांदा तब्क़ात ज़मुरा के तहत तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने की मंज़ूरी भी दे दी है।

उन्होंने कहा कि रियासती असेंबली के आइन्दा इजलास में इस सिलसिला में बिल पेश किया जाएगा । क़ब्ल अज़ीं उन्होंने वज़ीर पसमांदा तबक़ात उपेन बिस्वास को मुस्लमानों को 17 फीसद कोटा फ़राहम करने बिल की तैयारी की हिदायत दी।

TOPPOPULARRECENT