Monday , December 18 2017

मग़रिबी बंगाल में कश्ती हादिसा चार ग़र्क़ 40 लापता

मालदा, 15 जून ( पी टी आई ) कम अज़ कम चार अफ़राद बिशमोल एक ख़ातून ग़र्क़ और दीगर चालीस से ज़्यादा लापता हो गए जबकि मग़रिबी बंगाल के ज़िला मालदा में दरयाए गंगा में एक कश्ती उलट गई । ओहदेदारों के बमूजब एक देसी साखती कश्ती में 60 मुसाफ़िर सवार थे ज

मालदा, 15 जून ( पी टी आई ) कम अज़ कम चार अफ़राद बिशमोल एक ख़ातून ग़र्क़ और दीगर चालीस से ज़्यादा लापता हो गए जबकि मग़रिबी बंगाल के ज़िला मालदा में दरयाए गंगा में एक कश्ती उलट गई । ओहदेदारों के बमूजब एक देसी साखती कश्ती में 60 मुसाफ़िर सवार थे जिन में से बेशतर रोज़ाना उजरत के मज़दूर थे ।

ये कश्ती दरिया के किनारे धर्मपुर से रवाना होने के बाद जज़ीरा चार के क़रीब 7.30 बजे सुबह उलट गई । चार नाशें बिशमोल एक ख़ातून की नाश बचाओ कारकुनों ने जिन में से बेशतर मुक़ामी अफ़राद हैं दरिया से बरामद कर ली ।

जबकि 8 अफ़राद की जान बचा ली गई दीगर चालीस अफ़राद अब भी लापता हैं । सीनीयर ज़िला-ओ-पुलिस ओहदेदार मुक़ाम हादिसा पर आरिज़ी क़ियाम किए हुए हैं और बचाओ कार्यवाईयों की निगरानी कर रहे हैं । मग़रिबी बंगाल में अक्सर गुंजाइश से ज़्यादा मुसाफ़िर कश्ती में सवार हो जाने की वजह से कश्तियां हादिसा का शिकार हो जाती है।

TOPPOPULARRECENT