Tuesday , August 14 2018

मग़रिबी बंगाल में सी पी एम के दफ़ातिर पर हमलों के वाक़ियात

कोलकता, 10 अप्रेल: सी पी एम ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि सारे मग़रिबी बंगाल में आज इस के दफ़ातिर पर बरसरे इक़्तेदार तृणमूल कांग्रेस वर्कर्स ने हमले किए हैं। ये हमले दिल्ली में चीफ मिनिस्टर ममता बनर्जी के घेराओ और वज़ीर फ़ैनांस अमीत मिश्रा स

कोलकता, 10 अप्रेल: सी पी एम ने आज इल्ज़ाम आइद किया कि सारे मग़रिबी बंगाल में आज इस के दफ़ातिर पर बरसरे इक़्तेदार तृणमूल कांग्रेस वर्कर्स ने हमले किए हैं। ये हमले दिल्ली में चीफ मिनिस्टर ममता बनर्जी के घेराओ और वज़ीर फ़ैनांस अमीत मिश्रा से बदसुलूकी के बाद किए गए। सी पी एम ज़राए ने कहा कि होगली होड़ा बनकोरा बीरभूम शुमाली और जुनूबी 24 परगनास कूच बिहार और दार्जिलिंग अज़ला में पार्टी दफ़ातिर पर हमले किए गए हैं। ज़राए ने बताया कि बारक पुर में सी पी एम के छः दफ़ातिर को नज़र-ए-आतिश करदिया गया जबकि होगली में साबिक़ वज़ीरे आला तालीम-ओ-सी पी एम लीडर सुदर्शन राय चौधरी की कार को नुक़्सान पहुंचाया गया।

ज़राए के बमूजब जुनूबी 24 परगना ज़िला में साबिक़ वज़ीर‍ और सीनिय‌र लीडर अबदूर्रज़्ज़ाक़ मिला की कार पर बमों से हमला किया गया। कई मुक़ामात पर सी पी एम दफ़ातिर पर हमले करते हुए वहां पार्टी कारकुनों को बाहर निकाल कर फर्नीचर वगैरह को नुक़्सान पहुँचाया गया। पुलिस ने कहा कि होगली ज़िला में पुर सूरा के मुक़ाम पर सी पी एम के एक दफ़्तर से सात बम दस्तियाब हुए हैं।

इस सिलसिले में तृणमूल कांग्रेस के अरकान ने शिकायत दर्ज करवाई थी। सी पी एम क़ाइदीन ने इल्ज़ाम आइद किया कि इन हमलों के वक़्त पुलिस ख़ामोश तमाशाई बनी रही।

TOPPOPULARRECENT