Monday , January 22 2018

मज़लूम मुसलमानों की आवाज़ दबाने मेरे ख़िलाफ़ साज़िश – अमजद उल्लाह ख़ालिद

जनाब अमजद उल्लाह ख़ान ख़ालिद ने मजलिस इत्तिहादुल मुस्लिमीन के क़ाइदीन असद उवैसी और अकबर उवैसी को चैलन्ज किया कि अगर उन में हिम्मत है वो उन्हें इंतिख़ाबात में हरा कर दिखाएं।

जनाब अमजद उल्लाह ख़ान ने जो ग्रेटर हैदराबाद म़्यूनिसिपल कारपोरेशन के पुर वक़ार इंतिख़ाबात में 27 अकबर बाग़ वार्ड से मजलिस बचाव तहरीक के उम्मीदवार के तौर पर हिस्सा ले रहे हैं और जिनकी शरीक हयात 28 वार्ड आज़म पूरा वार्ड से मुक़ाबला कर रही हैं।

आज़म पूरा वार्ड के मुहल्ला काला डेरा मलकपेट में मजलिस बचाव तहरीक के अज़िमुस्शान इंतिख़ाबी जल्सा-ए-आम से ख़िताब में कहा मजलिस के इन नाम निहाद क़ाइदीन ने तेलंगाना में बरसरे इक्तेदार टी आर एस हुकूमत के साथ मिलकर गहरी साज़िश करते हुए मेरे हल्क़ा आज़म पूरा को ख़वातीन के लिए महफ़ूज़ करवा दिया क्यों कि मैं मेरे वालिद मुहतरम बानी सदर मजलिस बचाव तहरीक और साबिक़ रुकन असेंबली चंदरायन गुट्टा जनाब मुहम्मद अमान उल्लाह ख़ान मरहूम की तरह मुसलमानों के मसाइल को हल करवा रहा था।

अगर अल्लाह मुझसे काम लेना चाहता है मैं राय दहिंदों की दुआओं से कारपोरेटर बन जाऊंगा और 2019 के इंतिख़ाबात में एम एल ए मुंतख़ब हो कर असेंबली में दाख़िल हूँगा और जनाब अमान उल्लाह ख़ान की आवाज़ फिर ऐवान असेंबली में गूँजेगी। और मैं ऐवान असेंबली के अंदर और बाहर मुसलमानों के मसाइल हल करूँगा। जनाब अल्ताफ़ नसीब ख़ान ने भी मुख़ातब किया।

TOPPOPULARRECENT