Wednesday , December 13 2017

मज़हब की बुनियाद पर तहफ़्फुज़ात फ़राहम करना ग़ैर आईनी: रूडी

बी जे पी लीडर राजीव प्रताप रूडी ने आज हुकूमत महाराष्ट्र की जानिब से मुसलमानों को 4.5 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने के फ़ैसले को ग़ैर आईनी क़रार दिया। उन्होंने कहा कि मज़हब की बुनियाद पर किसी भी फ़िर्क़ा को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करना ग़ैर आईनी है

बी जे पी लीडर राजीव प्रताप रूडी ने आज हुकूमत महाराष्ट्र की जानिब से मुसलमानों को 4.5 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने के फ़ैसले को ग़ैर आईनी क़रार दिया। उन्होंने कहा कि मज़हब की बुनियाद पर किसी भी फ़िर्क़ा को तहफ़्फुज़ात फ़राहम करना ग़ैर आईनी है।

अपनी बात जारी रखते हुए उन्होंने कहा कि जब आंध्रा प्रदेश हुकूमत ने भी ऐसा ही फ़ैसला किया था तो उस वक़्त हाइकोर्ट ने इस फ़ैसला को रद‌ कर दिया था। हम जानते हैं कि तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का फ़ैसला इंतिख़ाबात को मद्द-ए-नज़र रखते हुए किया गया है जो सितंबर या अक्टूबर में होने वाले हैं। लोक सभा इंतिख़ाबात में करारी हार‌ के बाद कांग्रेस आख़िरी बार एड़ी चोटी का ज़ोर लगाकर वापसी करना चाहती है।

रूडी ने कहा कि महाराष्ट्र के अवाम ने इक़तिदार बी जे पी को सौंपने का फ़ैसला करलिया है और कांग्रेस इस बात से परेशान है। याद रहे कि चहारशंबा को वज़ीर-ए-आला महाराष्ट्र पृथ्वी राज चौहान ने मराठों को 16 फ़ीसद और मुसलमानों को 4.5 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम करने का ऐलान किया था।

TOPPOPULARRECENT