Sunday , December 17 2017

मज़ीद तशद्दुद नहीं चाहते, हिज़्बुल्लाह का इसराइल को पैग़ाम

इसराइल का कहना है कि उसे अस्करीयत पसंद तंज़ीम हिज़्बुल्लाह का एक पैग़ाम मिला है जिस में कहा गया है कि तंज़ीम मज़ीद तशद्दुद नहीं चाहती। ये पैग़ाम इसराइल और लेबनान के सरहदी इलाक़े में हिज़्बुल्लाह के हमले में दो इसराईली फ़ौजीयों की हलाकत क

इसराइल का कहना है कि उसे अस्करीयत पसंद तंज़ीम हिज़्बुल्लाह का एक पैग़ाम मिला है जिस में कहा गया है कि तंज़ीम मज़ीद तशद्दुद नहीं चाहती। ये पैग़ाम इसराइल और लेबनान के सरहदी इलाक़े में हिज़्बुल्लाह के हमले में दो इसराईली फ़ौजीयों की हलाकत के अगले दिन सामने आया है।

इसराईली वज़ीरे दिफ़ा मोशे अलोन का कहना है कि इसराईली अफ़्वाज इस वाक़िये के बाद मुस्तइद हैं और किसी भी कार्रवाई के लिए तैयार हैं। मुक़ामी ज़राए इबलाग़ के मुताबिक़ इसराईली जंगी तैयारों की सरहदी देहात के ऊपर परवाज़ें जारी हैं।

इस से क़ब्ल इसराईली वज़ीरे आज़म बिन्यामिन नितिन्याहू ने कहा था कि लेबनान से मुत्तसिल सरहदी इलाक़े में इसराईली फ़ौजी क़ाफ़िले पर जान लेवा हमले के ज़िम्मेदारों को अपने किए का नतीजा भुगतना होगा।

चहारशंबा को मुतनाज़ा इलाक़ा शीबाह में एक फ़ौजी गाड़ी पर टैंक शिकन मिज़ाईल से हमले में दो इसराईली फ़ौजी हलाक और सात ज़ख़्मी हुए थे। इसराईली फ़ौज ने इस हमले के बाद मग़रिबी लेबनान के कई इलाक़ों में गोला बारी भी की है।

उन्हों ने लेबनान और शाम को भी इस हमले का ज़िम्मेदार ठहराते हुए कहा कि लेबनानी हुकूमत और शामी सदर बशारुल असद पर भी ऐसे हमलों की ज़िम्मेदारी आइद होती है।

TOPPOPULARRECENT