Tuesday , December 12 2017

यकतरफ़ा मुहब्बत का इबरतनाक अंजाम

हैदराबाद 17 दिसमबर, ( सियासत न्यूज़ ) यकतरफ़ा मुहब्बत में नाकाम एक जुनूनी नौजवान ने अपनी माशूक़ा पर क़ातिलाना हमला करते हुए शदीद ज़ख़मी करदिया। ये लड़की जो फ़िलहाल दवाख़ाना में ज़ेर-ए-इलाज है इस की हालत तशवीशनाक बताई गई है। लड़कीन

हैदराबाद 17 दिसमबर, ( सियासत न्यूज़ ) यकतरफ़ा मुहब्बत में नाकाम एक जुनूनी नौजवान ने अपनी माशूक़ा पर क़ातिलाना हमला करते हुए शदीद ज़ख़मी करदिया। ये लड़की जो फ़िलहाल दवाख़ाना में ज़ेर-ए-इलाज है इस की हालत तशवीशनाक बताई गई है। लड़कीनमाज़ जुमा के ऐन बाद क़ातिलाना हमला का शिकार होगई, उस वक़्त मकान में लड़की और इस की वालिदा थीं जबकि ये लड़की हमला आवर की मामूं ज़ाद बहन भी होती है।

तफ़सीलात के मुताबिक़ हमला दोपहर के वक़्त इलाक़ा मुहम्मदी लेन में मुहम्मद उसमान के मकान में पेश आया, जिस में मुहम्मद उसमान की दुख़तर रिज़वाना फरहीन शदीदज़ख़मी होगई। 21साला रिज़वाना फरहीन ने हाल ही में अपनी बी ऐड तालीम मुकम्मल की थी। ताजिर पेशा मुहम्मद उसमान अपनी बड़ी लड़की रिज़वाना के लिए रिश्ता तलाश कररहे थी। इस लड़की से इस का फूफीज़ाद भाई 23साला रहमान पाशाह मुहब्बत करता था। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ ये मुहब्बत यकतरफ़ा थी।

इन्सपैक्टर गोलकुंडा मुहम्मद वहीद उद्दीन ने बताया कि रहमान पाशा बाला हिसार में बहैसीयत गाईड काम करता है। लड़की केलिए दूसरी तरफ़ रिश्ता देखने की इत्तिला पर वो परेशान होगया था। सज्जाद कॉलोनी के साकिन रहमान पाशा ने एक कार किराया पर लेकर एक ख़ातून नाज़िया को अपने साथ ले लिया और इस ने पहले अपने मामूं के मकान पर फ़ोन करवाया।

ख़ातून नाज़िया ने लैंडलाइन पर फ़ोन करते हुए रिज़वाना की मकान में मौजूदगी की तौसीक़ करदी । पाशाह और इस की साथी नाज़िया ने मंसूबा बंद तरीक़ा से नमाज़ जुमा का इंतिज़ार किया और जैसे ही मर्द अफ़राद नमाज़ के लिए रवाना हुए पाशाह और नाज़िया मुहम्मद उसमान के मकान में दाख़िल होगई।

मकान में दाख़िल होते ही नाज़िया ने रिज़वाना फरहीन की वालिदा को अपनी गिरिफ़त में ले लिया और रहमान पाशाह ने अपने पास मौजूद हथियार निकाला और रिज़वाना को ख़ौफ़ज़दा करते हुए इसरार किया कि वो गाड़ी लाया है और किसी के आने तक जलदी से मकान छोड़ करराह फ़रार इख़तियार करने की ज़द करने लगा।

ताहम लड़की के बार बार इनकार पर ब्रहमी की हालत में जुनूनी नौजवान ने रिज़वाना फरहीन का गला काट दिया और इस के जिस्म पर मुतअद्दिद वार करते हुए लड़की को शदीद ज़ख़मी करके राह फ़रार इख़तियार की। इस इत्तिला के बाद इलाक़ा टोली चौकी, गोलकुंडा, मुहम्मदी लेन,लंगर हौज़, जानकी नगर, हकीम पेट, मेराज कॉलोनी, पीरामाउनट कॉलोनी, गुलशन कॉलोनी-ओ-दीगर मुक़ामात पर सनसनी फैल गई।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ पुलिस गोलकुंडा ने रहमान पाशाह और नाज़िया को गिरफ़्तार करलिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT