Monday , November 20 2017
Home / Islami Duniya / यमन: ताज़ को आज़ाद कराने की तैयारीयां ज़ोर शोर से जारी

यमन: ताज़ को आज़ाद कराने की तैयारीयां ज़ोर शोर से जारी

ताज़ शहर में तिब्बी ज़राए ने बताया है कि हूसी मुसल्लह अनासिर और माज़ूल सदर अली सालेह की फ़ौज की जानिब से रिहायशी इलाक़ों पर अंधा धुंद बमबारी के नतीजे में 5 शहरी हलाक और 17 ज़ख़्मी हो गए।

दूसरी जानिब अदन में गुज़िश्ता चंद रोज़ से जारी इजलासों के नतीजे में शेख़ हमूद अल मख़लाफ़ी की क़ियादत में एक कौंसिल तशकील दे दी गई है, जिसका मक़सद ताज़ को हूसी बाग़ी मिलिशियाओं से आज़ाद कराना है।

इस के इलावा तीन फ़ौजी ब्रिग्रेड्स में तशकील दिए गए हैं जिनकी तर्बीयत अलानद फ़िज़ाई अड्डे और दीगर इलाक़ों में जारी है। तर्बीयत की निगरानी अरब इत्तिहादी अफ़्वाज के आफ़िसरान कर रहे हैं।

गुज़िश्ता दो रोज़ के दौरान अवामी मुज़ाहमत कारों ने मुख़्तलिफ़ महाज़ों की जानिब पेशक़दमी की है। इस दौरान हूसीयों की जानिब से जुबुले उरूस का कंट्रोल वापिस लेने की कोशिश भी नाकाम बनादी गई।

इस के इलावा ताज़ में साबात और अल जहमलीह के इलाक़ों में ज़्यादातर इमारतों को मिलिशिया के निशाना बाज़ों से साफ़ करा लिया गया है, जब कि यमन की फ़ौज ने शुमाल मग़रिबी साहिल पर वाक़े मीदी बंदरगाह का कंट्रोल सँभाल लिया है, जो यमन के शुमाल मग़रिब में बाग़ीयों के गढ़ों से क़रीब है।

TOPPOPULARRECENT