यमन में बुल्गारियाई सफ़ीर (राजदूत) के अग़वा की कोशिश नाकाम

यमन में बुल्गारियाई सफ़ीर (राजदूत) के अग़वा की कोशिश नाकाम

यमन के लिए बुलग़ारिया के सफ़ीर (राजदूत) को अग़वा करने की कोशिश नाकाम बनादी गई। सिफ़ारतकारों और सैक्योरिटी हुक्काम (authorities) ने बताया कि सोफिया में बुल्गारियाई वज़ीर-ए-ख़ारजा (विदेश मंत्री ) मैकू ले मीलाद यनूफ़ ने तसदीक़ (पुष्टी) की है

यमन के लिए बुलग़ारिया के सफ़ीर (राजदूत) को अग़वा करने की कोशिश नाकाम बनादी गई। सिफ़ारतकारों और सैक्योरिटी हुक्काम (authorities) ने बताया कि सोफिया में बुल्गारियाई वज़ीर-ए-ख़ारजा (विदेश मंत्री ) मैकू ले मीलाद यनूफ़ ने तसदीक़ (पुष्टी) की है कि इन के सिफ़ारतकार (दूतावास कर्मी ) को सिंह में अग़वा करने की नाकाम कोशिश की गई और बताया कि सिफ़ारतकार (दूतावास कर्मी ) इस दौरान जख्मी हुआ है।

एक यमनी सैक्योरिटी अहलकार ने बताया कि नकाबपोश मुसल्लह (सशस्त्र ) अफ़राद ने बुल्गारियाई सफ़ीर (राजदूत) की गाड़ी को रोका और अग़वा करने की कोशिश की लेकिन सिफ़ारतकार (दूतावास कर्मी ) बच निकलने में कामयाब हो गया और क़रीबी दुकान में छिप गया। बुल्गारियाई सफ़ीर (राजदूत) और उन की अहलिया को अग़वा करने की ये कोशिश दार-उल-हकूमत (राजधानी) में अल्जीरिया स्टरीट पर पेश आई। बुलग़ारिया के वज़ीर-ए-ख़ारजा (विदेश मंत्री ) ने कहा कि मुझे ये जान कर अफ़सोस हुआ और मैं दिलबर्दाशता हुआ हूँ।

बुल्गारियाई वज़ारत-ए-ख़ारजा (विदेश मंत्रालय ) के मुताबिक़ एक पिकअप पर सवार मुसल्लह (सशस्त्र ) अफ़राद ने सफ़ीर (राजदूत) बोरिस बोर युसूफ़ की गाड़ी को रोका जिसे वो ख़ुद चला रहे थे। मुसल्लह (सशस्त्र ) अफ़राद ने हवाई फायरिंग की और कार की ड्राइविंग सीट की तरफ़ का शीशा तोड़ा। उन्हों ने सिफ़ारतकार (दूतावास कर्मी ) को अग़वा करने की कोशिश की। इन के चेहरे और बाज़ू पर तशद्दुद किया गया और चाक़ू के साथ धमकाया गया। सफ़ीर (राजदूत) को ईलाज के लिए सोफिया बुलाया जाएगा और आइन्दा चंद रोज़ के लिए सिफ़ारतख़ाना बंद रहेगा।

Top Stories