Saturday , December 16 2017

यरग़माली बोहरान सूरत-ए-हाल से निमटने केलिए कमांडोज़ को एन एस जी ट्रेनिंग

मुल्क की चौकस इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी फ़ोर्स एन एस जी ने अपनी 3 दहों क़दीम तारीख में पहली मर्तबा अपने कमांडोज़ को यरग़माली बोहरान सूरत-ए-हाल से निमटने की तरबियत देनी शुरू की है। जंगलों में अगर यरग़माली बोहरान पैदा होजाए तो ये अफ़राद की रि

मुल्क की चौकस इन्सिदाद-ए-दहशत गर्दी फ़ोर्स एन एस जी ने अपनी 3 दहों क़दीम तारीख में पहली मर्तबा अपने कमांडोज़ को यरग़माली बोहरान सूरत-ए-हाल से निमटने की तरबियत देनी शुरू की है। जंगलों में अगर यरग़माली बोहरान पैदा होजाए तो ये अफ़राद की रिहाई केलिए किन किन इक़दामात को मल्हूज़ रखा जाना चाहिए की तरबियत दी जा रही है।

नक्सलाइटस के हर्बों के पेशे नज़र कमांडोज़ को तरबियत दी जा रही है। नक्सलाइटस ने आला क़ियादत को निशाना बनाते हुए उन्हें अग़वा करने और यरग़माल बनाने का मंसूबा बनाया है। वफ़ाक़ी हंगामी फ़ोर्स जूको हर रोज़ किसी भी दहश्त गिरदाना कार राइयों के ख़िलाफ़ हरकत में आने की ट्रेनिंग दी जाती है।

मर्कज़ी टीम फ़ौजी दस्तों और रियासती पुलिस‌ फ़ोर्स को तरबियत दी जाएगी। अपने मक़ासिद को कामयाब बनाने केलिए क़ौमी सिक्योरिटी गार्ड ( एन एस जी ) ने अपने नए डायरेक्टर जनरल जे एन चौधरी की निगरानी में ब्ल्यू प्रिंट की तैयारी करली है ताकि इस काज़ के लिए ख़ुसूसी फ़ोर्स को तरबियत दी जा सके।

TOPPOPULARRECENT