Friday , December 15 2017

यलारीडी में पुर अमन चुनाव

यलारीडी असेंबली हलक़ा के तमाम मंडलों पर असेंबली-ओ-पारलीमानी चुनाव के लिए राय दहनदों ने पुरअमन माहौल में हक़ राय दही से इस्तिफ़ादा किया।

यलारीडी असेंबली हलक़ा के तमाम मंडलों पर असेंबली-ओ-पारलीमानी चुनाव के लिए राय दहनदों ने पुरअमन माहौल में हक़ राय दही से इस्तिफ़ादा किया।

मुस्तक़र पर सुबह से तमाम पोलिंग मराकज़ पर राय दहनदों की क़तारें देखते में आएं। यलारीडी हलक़ा के जुमला 234 पोलिंग मराकज़ पर पुलिस का ग़ैरमामूली बंद-ओ-बस्त रहा।

6 मंडलों में 700, पुलिस मुलाज़मीन और दो डी एस पी ओहदेदार, 7 सर्किल इन्सपेक्टर एन ने, 18 सब इन्सपेक्टर एन, 22 ए एस आई, 56 हैड कांस्टेबल , 254 कांस्टेबल , 150 हथियारों से लैस जवान, 125 होम गार्ड्स की ख़िदमात हासिल की गईं।

हर पोलिंग मर्कज़ पर तिब्बी अमला को भी रखा गया और 243 एन सी सी तलबा की भी चुनाव में ख़िदमात ली गईं। मजमूई तौर पर यलारीडी और इस के तमाम मंडलों पर राय दही पुरअमन रही।

कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया। पोलिंग मर्कज़ 208,203 , 209 पर EVM मशीनों की ख़राबी पर कुछ देर के लिए राय दही रोक देनी पड़ी। थोड़ी देर बाद दुबारा राय दही का सिलसिला चलता रहा।

यलारीडी हलक़ा असेंबली के जुमला राय दहनदों में ख़वातीन राय दहनदों की तादाद ज़्यादा है। जुमला राय दही से 1,99,213 हैं तो इस में ख़वातीन राय दहनदे 1,03,281 हैं और शाम 4 बजे तक 70% राय दहनदों ने अपना वोट का इस्तिमाल किया।

यलारीडी हलक़ा असेंबली से कांग्रेस और टी आर इसमें ज़बरदस्त मुक़ाबला के साथ किसी एक के हिस्सा में कामयाबी आने की तवक़्क़ो है। हर उम्मीदवार अपनी कामयाबी का दावा कररहा है। 16 मई तक तमाम उम्मीदवारों को राय दहनदों के फ़ैसला का इंतिज़ार करना है जिस के बाद ही राय दहनदों ने किस को तर्जीह दी, इस का पता चलेगा।

TOPPOPULARRECENT