Sunday , January 21 2018

यसीन मलिक और हाफ़िज़ सईद एक ही शहि नशीन पर, हिंदूस्तान में शदीद रद्द-ए-अमल

नई दिल्ली, 12 फरवरी: (पी टी आई) जे के एल एफ सरबराह यसीन मलिक की पाकिस्तान में लश्कर ए तैबा सरबराह हाफ़िज़ सईद के साथ एक ही शहि नशीन पर मौजूदगी ने हिंदूस्तान में खलबली मचा दी है। मुंबई दहशतगर्द हमला के असल सरग़ना हाफ़िज़ सईद के साथ पाकि

नई दिल्ली, 12 फरवरी: (पी टी आई) जे के एल एफ सरबराह यसीन मलिक की पाकिस्तान में लश्कर ए तैबा सरबराह हाफ़िज़ सईद के साथ एक ही शहि नशीन पर मौजूदगी ने हिंदूस्तान में खलबली मचा दी है। मुंबई दहशतगर्द हमला के असल सरग़ना हाफ़िज़ सईद के साथ पाकिस्तान में मुशतर्का ख़िताब पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार करते हुए यसीन मलिक के हिंदूस्तानी पासपोर्ट को मंसूख़ करने का मुतालिबा किया गया।

कांग्रेस तर्जुमान संदीप दिक्षित ने यू पी ए हुकूमत पर ज़ोर दिया कि वो इस मसला का संजीदगी से जायज़ा ले । मर्कज़ी वज़ीर इत्तेलाआत मनीष तिवारी ने भी उसे इंतिहाई नामुनासिब क़रार दिया था । मर्कज़ी वज़ीर ए दाख़िला सुशील कुमार शिंदे से जब ये पूछा गया कि यसीन मलिक के लश्कर ए तैबा सरबराह हाफ़िज़ सईद के साथ पाकिस्तान में एक साथ भूख हड़ताल पर क्या कोई कार्रवाई की जाएगी तो उन्होंने कहा कि वो इस मुआमला का जायज़ा लेंगे ।

जे के एल एफ लीडर यसीन मलिक इस वक़्त पाकिस्तान के निजी दौरे पर हैं और अफ़ज़ल गुरु को फांसी पर इज़हार ताज़ियत के लिए मुनाक़िदा प्रोग्राम में हाफ़िज़ सईद ने भी हिस्सा लिया था।बी जे पी जम्मू-ओ-कश्मीर यूनिट ने अलैहदगी पसंद लीडर का हिंदूस्तानी पासपोर्ट मंसूख़ करने का मुतालिबा किया।

TOPPOPULARRECENT