Monday , December 18 2017

यहूदीयों का क़त्ले आम दौरे जदीद का सब से घिनावना जुर्म

सदर फ़लस्तीन महमूद अब्बास ने सख़्त तरीन लबो लहजा में नाज़ियों की जानिब से यहूदीयों की नसल कुशी की मुज़म्मत करते हुए कहा कि यहूदीयों का क़त्ले आम दौरे जदीद का इंतिहाई घिनावना जुर्म था जो इंसानियत सोज़ भी था। रामल्ला के क़सर सदारत से जार

सदर फ़लस्तीन महमूद अब्बास ने सख़्त तरीन लबो लहजा में नाज़ियों की जानिब से यहूदीयों की नसल कुशी की मुज़म्मत करते हुए कहा कि यहूदीयों का क़त्ले आम दौरे जदीद का इंतिहाई घिनावना जुर्म था जो इंसानियत सोज़ भी था। रामल्ला के क़सर सदारत से जारी कर्दा अंग्रेज़ी ब्यान इसराईल में नसल कुशी के यादगारी दिन के आग़ाज़ से चंद घंटे क़ब्ल मंज़रे आम पर आया है।

अमरीका ज़ेरे क़ियादत इसराईल और फ़लस्तीन के दरमियान अमन बहाल करने की कोशिशें गुज़िश्ता हफ़्ता मुअत्तल करदी गई हैं जब कि महमूद अब्बास ने इस्लाम पसंद हम्मास हुकूमत के साथ ग़ज़ा पट्टी पर हुक्मराँ है, एक मुआहिदा किया है जिस के तहत एक मुत्तहदा मख़लूत हुकूमत तशकील दी जाएगी।

महमूद अब्बास ने उन अफ़राद के अरकाने ख़ानदान के साथ इज़हारे हमदर्दी किया जिन के रिश्तेदार नाज़ी दौरे हुकूमत में क़त्ले आम का निशाना बने थे। महमूद अब्बास माज़ी में भी क़त्ले आम की मुज़म्मत कर चुके हैं जब कि हम्मास के चंद ओहदेदारों ने अह्द किया है कि इसराईल को मुकम्मल तौर पर तबाह कर देंगे।

TOPPOPULARRECENT