Wednesday , December 13 2017

यहूदी नैआबाद कारों की इसराईली फ़ौजी अड्डा में तोड़फोड़

यरूशलम 14 दिसमबर (राइटर्स) यहूदी नैआबाद कार आज एक इसराईली फ़ौजी अड्डा में जो मक़बूज़ा मग़रिबी किनारा में वाक़्य है, ज़बरदस्ती दाख़िल होगए और तोड़फोड़ की। क़ब्लअज़ीं अफ़्वाहें फैल गई थीं कि फ़ौजी बाअज़ गै़रक़ानूनी नैआबाद कारों क

यरूशलम 14 दिसमबर (राइटर्स) यहूदी नैआबाद कार आज एक इसराईली फ़ौजी अड्डा में जो मक़बूज़ा मग़रिबी किनारा में वाक़्य है, ज़बरदस्ती दाख़िल होगए और तोड़फोड़ की। क़ब्लअज़ीं अफ़्वाहें फैल गई थीं कि फ़ौजी बाअज़ गै़रक़ानूनी नैआबाद कारों का तख़लिया करवाने वाले हैं। इसराईली वज़ीर शहरी दिफ़ा मातान बलनाई ने कहा कि ये लोग मुजरिमहैं, यहूदी दहश्तगर्द हैं, जो इसराईल की सलामती को नुक़्सान पहुंचाना चाहते हैं।

एक और वाक़िया में सख़्त गीर यहूदी नैआबाद कारों ने अरदन से मतसला सरहद पार करके रात के वक़्त इर्दनी एहितजाजियों के ख़िलाफ़ मुज़ाहरा किया। अरदन में इसराईल के यरूशलम के एक पैदल पुल को बंद करने के इक़दाम के ख़िलाफ़ एहतिजाज किया जा रहा है। फ़ौज ने मुदाख़िलत करते हुए मुज़ाहिरीन को इस इलाक़ा से बाहर निकाल दिया। ये दोनों वाक़ियातइस बात की अलामत हैं कि इसराईली फ़ौज और सख़्त गीर क़ौम परस्त यहूदी नोद आबाद कारों के दरमयान कशीदगी में इज़ाफ़ा होगया है।

TOPPOPULARRECENT