Saturday , December 16 2017

याक़ूतपूरा में शौहर ने बीवी का गला काट कर क़त्ल कर दिया

हैदराबाद 03 सितम्बर:पुराने शहर के इलाके याक़ूतपूरा में एक शख़्स ने अपनी बीवी का गला काट कर क़त्ल कर दिया। बताया जाता है कि कल रात देर गए हफ़ीज़नगर में ये वारदात पेश आई। जिसमें 23 साला तस्लीम बेगम उर्फ़ तसकीन अपने शौहर आरिफ़ के हमले में हलाक हो गई।

इंस्पेक्टर पुलिस रैन बाज़ार रमेश ने ये बात बताई। क़त्ल की इत्तेला से इलाके में सनसनी फैल गई। मीरचैक एसीपी श्रीनिवास ने मुक़ाम का मुआइना किया। बताया जाता है कि तस्लीम और आरिफ़ की शादी 7 साल पहले हुई थी और उन्हें 3 बच्चे हैं। शौहर बीवी में कई रोज़ से झगड़े चल रहे थे। लड़की के रिश्तेदारों के मुताबिक़ आरिफ़ पैसों के लिए बीवी को ज़ुलम का शिकार बनाता था। पुलिस ने इस के अलावा एक और वजह भी बताई है।

एसीपी का कहना है कि आरिफ़ को अपनी बीवी के किरदार पर शुबा था और वो शक की बुनियाद पर उसे हरासाँ करता था। इस से पहले भी आरिफ़ की बीवी घर छोड़कर चली गई थी। जिसकी इत्तेला आरिफ़ ने पुलिस में की थी। पुलिस ने काउंसलिंग के बाद दोनों को मिलाया था। ज़राए के मुताबिक़ एक हफ़्ता पहले आरिफ़ ने अपनी बीवी को मायके से तलब किया था जो झगड़े के बाद मायके गई थी। कल रात अचानक आरिफ़ ने चाक़ू से अपनी बीवी का गला काट कर क़त्ल कर दिया और पुलिस में ख़ुदसपुर्दगी इख़तियार करली। पुलिस का कहना है कि आरिफ़ को गिरफ़्तार किया गया। तस्लीम टोली चौकी इलाके से ताल्लुक़ रखती थी। 10 माह से ये लोग हफ़ीज़नगर में रहते थे। इस से पहले ये ख़ानदान भिवानीनगर में रहता था। पुलिस मसरूफ़ है।

TOPPOPULARRECENT