Thursday , December 14 2017

यात्रा हिंदूस्तान के लिए है: अडवानी

नई दिल्ली 28 अक्टूबर (पी टी आई) रिश्वत सतानी के ख़िलाफ़ मुल्क गीर 38 रोज़ा यात्रा के दूसरे मरहला का आग़ाज़ करने से क़बल बी जे पी लीडर ईल के अडवानी ने आज उन की यात्रा पर की जाने वाली तन्क़ीदों को मुस्तर्द करदिया कि वो ख़ुद को अज सर-ए-नौ तैय्यार क

नई दिल्ली 28 अक्टूबर (पी टी आई) रिश्वत सतानी के ख़िलाफ़ मुल्क गीर 38 रोज़ा यात्रा के दूसरे मरहला का आग़ाज़ करने से क़बल बी जे पी लीडर ईल के अडवानी ने आज उन की यात्रा पर की जाने वाली तन्क़ीदों को मुस्तर्द करदिया कि वो ख़ुद को अज सर-ए-नौ तैय्यार कर रहे हैं।

अपनी ख़ुदनुमाई के लिए ये यात्रा निकाल रहे हैं। अडवानी ने कहा कि बिलाशुबा में ये समझने से क़ासिर हूँ कि आख़िर मैं ख़ुद को दुबारा तैय्यार क्यों करूं और मुझ में ख़ुदनुमाई आदिल नहीं है।

इस यात्रा के ज़रीया में ज़ाती फ़ायदा हासिल करना नहीं चाहता और ना ही बी जे पी को कुछ फ़ायदा होगा। बिल्कुल ये यात्रा हिंदूस्तान के लिए है।

आइन्दा इंतिख़ाबात में सयासी फ़ायदा हासिल करने के लिए यात्रा निकाले जाने से मुताल्लिक़ ख़्याल को मुस्तर्द करते हुए उन्हों ने कहा कि उन्हें हिंदूस्तान के मुस्तक़बिल की फ़िक्र है।

अपने ताज़ा ब्लॉग में तहरीर करते हुए दीवाली की दो रोज़ा तातील के बाद अडवानी ने कहा कि इन की यात्रा के ज़रीया अवाम में एतिमाद बहाल करने और हिंदूस्तान की खोई हुई शान वापिस लाने की कोशिश की जा रही है। यू पी ए हुकूमत की नाकामियों की बाइस हिंदूस्तान की शान-ओ-शौकत मानद पड़ गई है।

TOPPOPULARRECENT