Sunday , January 21 2018

यादगीरगुट्टा मंदिर की तरक़्क़ी के लिए 100 करोड़ रुपये मुख़तस करने का फ़ैसला

चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने यादगीरगुट्टा मंदिर वाक़्ये ज़िला नलगेंडा को तरक़्क़ी देने के लिए रियासती बजट बराए साल 2015-16 में 100 करोड़ रुपये मुख़तस करने का फ़ैसला किया है। आज सकरीटरीट में उन्हों ने आला ओहदेदारों के साथ जायज़ा इजलास

चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने यादगीरगुट्टा मंदिर वाक़्ये ज़िला नलगेंडा को तरक़्क़ी देने के लिए रियासती बजट बराए साल 2015-16 में 100 करोड़ रुपये मुख़तस करने का फ़ैसला किया है। आज सकरीटरीट में उन्हों ने आला ओहदेदारों के साथ जायज़ा इजलास मुनाक़िद किया जिस में इस मंदिर को तरक़्क़ी देने के लिए मुख़्तलिफ़ मंसूबों पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल किया गया। इस मंदिर के लिए ट्रस्ट क़ायम करने और इस के डिज़ाइन के ताल्लुक़ से भी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ किया गया। उन्होंने ओहदेदारान को पंजाब के अमृतसर में वाक़्ये मंदिर और अक्षरधाम मंदिर की तामीरात का मुशाहिदा करने के बाद डिज़ाइन को क़तईयत देने का हुक्म दिया। इस के अलावा पार्किंग निज़ाम और दुसरे सहूलयात के सिलसिले में भी ओहदेदारों को हिदायत दी।

चीफ़ मिनिस्टर 25 फरवरी को यादगीरगुट्टा का दौरा करेंगे। मीटिंग में यादगीरगुट्टा अर्बन डेवलपमेंट अथॉरीटी तशकील देने का भी फ़ैसला किया गया। यात्रियों के लिए गेस्ट हाउज़ की तामीर और दुसरे सहूलयात की फ़राहमी का जायज़ा लिया गया।
दावों

TOPPOPULARRECENT