Monday , December 18 2017

युवराज हैदराबाद के ख़िलाफ़ भी मुक़ाबले से बाहर

चेन्नई 17 अप्रैल : ऑल राउन्डर युवराज सिंह कल यहां सन राइज़र्स हैदराबाद के ख़िलाफ़ मुनाक़िद शुदणी मुक़ाबले में अपनी टीम पुने वाइरस की नुमाइंदगी से महरूम रहेंगे। टीम के कप्तान रास टेलर ने कहा है कि युवराज सिंह कल खेले जाने वाले मुक़ाबले के लिए क़तई 11 खिलाड़ियों में शामिल नहीं।

युवराज सिंह लगातार‌ दूसरे मुक़ाबले में भी टीम की नुमाइंदगी नहीं कर पाएंगे जैसा कि गुजिश्ता रात चेन्नई सुपर किंग्स के ख़िलाफ़ खेले गए मुक़ाबले में भी युवराज सिंह टीम की नुमाइंदगी नहीं कर पाए थे ताहम इस मुक़ाबले में पुने वाइरस ने दो मर्तबा की चम्पिय‌न टीम चेन्नई को शिकस्त दी है।

टेलर ने चेन्नई के ख़िलाफ़ कामयाबी के बाद इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि युवराज सिंह के सद फ़ीसद सेहतयाब होने के मुताल्लिक़ वो हनूज़ कुछ नहीं कह सकते लेकिन इतना ज़रूर कहेंगे कि हैदराबाद के ख़िलाफ़ खेले जाने वाले मुक़ाबले में युवराज सिंह टीम का हिस्सा नहीं होंगे।

चेन्नई में श्रीलंकाई खिलाड़ियों की आई पी एल में अदम शिरकत की वजह से रास टेलर ने पूने वाइरस की क़ियादत की थी और मेज़बान चेन्नई सुपर किंग्स के ख़िलाफ़ अपनी टीम को एक अहम कामयाबी से हमकनार किया। युवराज सिंह के मुताल्लिक़ इस मौके पर इज़हार ख़्याल करते हुए टेलर ने कहा कि यक़ीनन युवराज सिंह टीम के एक कलीदी खिलाड़ी हैं और उनकी अदमे मौजूदगी से टीम का तवाज़ुन बरी तरह मुतास्सिर होता है।

उन्होंने मज़ीद कहा कि युवराज एक आलमी मेयार के खिलाड़ी हैं और हम उमीद कर रहे हैं कि उनकी अनक़रीब वापसी होगी।

TOPPOPULARRECENT