Tuesday , December 12 2017

यूक्रेन मसअले पर रूस को क़ीमत चुकानी पड़ सकती है – ओबामा

अमरीकी सदर बराक ओबामा ने यूक्रेन के बोहरान के हवाले से कहा है कि रूस पीछे ना हटा तो वाशिंगटन इंतेज़ामीया मास्को के ख़िलाफ़ पाबंदीयों का एलान कर देगा। यूरोपीय यूनीयन ने पहले ही यूक्रेन के बोहरान के तनाज़ुर में रूस पर पाबंदीयां आइद कर

अमरीकी सदर बराक ओबामा ने यूक्रेन के बोहरान के हवाले से कहा है कि रूस पीछे ना हटा तो वाशिंगटन इंतेज़ामीया मास्को के ख़िलाफ़ पाबंदीयों का एलान कर देगा। यूरोपीय यूनीयन ने पहले ही यूक्रेन के बोहरान के तनाज़ुर में रूस पर पाबंदीयां आइद करने का एलान कर दिया है।

ख़बररसां इदारा राइटर्ज़ के मुताबिक़ ज़माना सर्द जंग के बाद मास्को हुकूमत के ख़िलाफ़ यूरोपीय यूनीयन का ये सख़्त तरीन इक़दाम है। ओबामा ने चहारशंबा को वाशिंगटन में यूक्रेन के वज़ीरे आज़म आरसीनीया से मुलाक़ात की।

इस मौक़ा पर ओबामा ने रूस के साथ तनाज़े के हवाले से कैफ़ हुकूमत को अपनी मुकम्मल हिमायत का यक़ीन दिलाया। ओबामा एक एग्ज़ीक्यूटिव आर्डर पर दस्तख़त कर चुके हैं जिस के तहत अमरीका में मुक़ीम रूस और यूक्रेन के उन शहरीयों की जायदादें मुंजमिद की जा सकती हैं जो यूक्रेन के बोहरान को हवा देने में मुलव्विस पाए जाएं। इस के साथ ही उन पर वीज़ा की पाबंदीयां भी आइद की जा सकती हैं।

TOPPOPULARRECENT