Monday , December 18 2017

यूक्रेन में कशीदगी दूर करने मुआहिदा

वज़ीरे ख़ारजा रूस सरजई लावरोफ ने आज यूक्रेन के साथ एक मुआहिदा तय होने का एलान किया। अमरीका और यूरोपीय यूनीयन भी मुआहिदा के फ़रीक़ हैं। यूक्रेन में ख़तरनाक हद तक कशीदगी पैदा हो गई थी। वज़ीरे ख़ारजा रूस ने जिनेवा में आधे दिन तक मुज़ाकर

वज़ीरे ख़ारजा रूस सरजई लावरोफ ने आज यूक्रेन के साथ एक मुआहिदा तय होने का एलान किया। अमरीका और यूरोपीय यूनीयन भी मुआहिदा के फ़रीक़ हैं। यूक्रेन में ख़तरनाक हद तक कशीदगी पैदा हो गई थी। वज़ीरे ख़ारजा रूस ने जिनेवा में आधे दिन तक मुज़ाकरात के बाद प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए कहा कि हम ने दस्तावेज़ की मंज़ूरी दी है।

जिनेवा आलामीया मौरर्ख़ा 17 अप्रैल के तहत हम ने इत्तिफ़ाक़ किया है कि फ़ौरी तौर पर कशीदगी दूर करने इबतिदाई इक़दामात किए जाएंगे। तमाम गै़र क़ानूनी मुसल्लह ग्रुप्स को ग़ैर मुसल्लह कर दिया जाएगा और गै़र क़ानूनी तौर पर ज़ेरे क़ब्ज़ा इमारतें उन के जायज़ मालिकों को वापिस करदी जाएंगी।

उन्होंने कहा कि ये मुआहिदा वज़ीरे ख़ारजा अमरीका जॉन कैरी, वज़ीरे ख़ारजा यूक्रेन एंड्री डैश और यूरोपीय यूनीयन की ख़ारिजा पालिसी की सरब्राह कैथरीन स्ट्रीन के दरमयान तय पाया है। बात-चीत के दौरान यूरोपीय क़ाइदीन ने उम्मीद ज़ाहिर की कि चार फ्रीकी बात-चीत से यूक्रेन में कशीदगी दूर होने की तवक़्क़ो है। सरकारी ख़बर रसां इदारा बामूजिब उन्हों ने क़रीबी तआवुन बरक़रार रखने से इत्तिफ़ाक़ कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT