Wednesday , December 13 2017

यूक्रेन में मलेशिया एयर लाइन्स के तैयारा को मार गिराया गया, 295 अफ़राद हलाक

मलेशिया एयर लाइन्स के एक जेट तैयारा को दहश्तगर्दों ने मशरिक़ी यूक्रेन के जंगज़दा इलाक़ा में मार गिराया गया जिस के नतीजे में तैयारा में सवार तमाम 295 अफ़राद हलाक हो गए। तैयारा को मार गिराने का वाकिया रूसी सरहद के क़रीब पेश आया। वाज़ेह रह

मलेशिया एयर लाइन्स के एक जेट तैयारा को दहश्तगर्दों ने मशरिक़ी यूक्रेन के जंगज़दा इलाक़ा में मार गिराया गया जिस के नतीजे में तैयारा में सवार तमाम 295 अफ़राद हलाक हो गए। तैयारा को मार गिराने का वाकिया रूसी सरहद के क़रीब पेश आया। वाज़ेह रहे कि चार माह क़ब्ल मलेशिया का एक तैयारा MH370 बहीरे हिंद में लापता हो गया था।

कहा गया है कि आज जिस तैयारा को मार गिराया गया वो मलेशिया एयर लाइन्स का बोइंग 777 था जो एम्सटर्डम से क्वालालम्पूर के लिए परवाज़ कर रहा था जिस में 280 मुसाफ़िरीन और अमला के 15 अरकान सवार थे।

मलेशिया एयर लाइन्स ने तौसीक़ की कि उसे यूक्रेन एयर ट्रैफ़िक कंट्रोल से ये इत्तिला मिली है कि उस का इस परवाज़ MH17 से हिंदुस्तानी म्यार वक़्त के मुताबिक़ रात 8.45 बजे राबिता मुनक़ते हो गया जबकि तैयारा तमाकवे प्वाईंट से 30 किलोमीटर के फ़ासले पर था।

ये मुक़ाम रूस – यूक्रेन सरहद से 50 किलोमीटर के फ़ासले पर है। यूक्रेन के वज़ीरे दाख़िला के एक मुशीर ने कहा कि तक़रीबन 300 अफ़राद उस वक़्त हलाक हो गए जबकि मलेशिया एयर लाइन्स का बोइंग 777 तैयारा मशरिक़ी यूक्रेन में हादिसा का शिकार हो गया।

TOPPOPULARRECENT