Monday , December 18 2017

यूनाईटेड आंध्र जे ए सी का आज इजलास

यूनाईटेड आंध्र पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी (UAPJAC) का एक अहम इजलास पीर को मुनाक़िद होगा, जिस में अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम की मुख़ालिफ़त करने के सिलसिला में तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा। जे ए सी चियरमैन नरसिम्हा राव के मुताबि

यूनाईटेड आंध्र पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी (UAPJAC) का एक अहम इजलास पीर को मुनाक़िद होगा, जिस में अलहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम की मुख़ालिफ़त करने के सिलसिला में तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा। जे ए सी चियरमैन नरसिम्हा राव के मुताबिक़ ये इजलास आचार्य नागर जना यूनीवर्सिटी में मुनाक़िद होगा, जिस में इमकान है के रुकन पार्लीमैंट के सांबा सेवा राव, वज़ीर ऐस शेलिजा नाथ और दूसरे शिरकत करेंगे।

उन्हों ने कहा कि इस इजलास में अहम तौर पर मर्कज़ की जानिब से 28 डसमबर को तेलंगाना के मसला पर मुनाक़िद किए जा रहे कुल जमाअती इजलास पर तबादला-ए-ख़्याल किया जाएगा। उन्हों ने इस बात का मुतालिबा किया कि कांग्रेस, मुत्तहदा आंध्र की हामी जमातों के क़ाइदीन के नज़रियात और ख़्यालात की समाअत करे। जे ए सी चियरमैन ने अवाम बिलख़सूस तलबा पर ज़ोर दिया कि रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ वो मुत्तहिद होकर काम करें।

TOPPOPULARRECENT