Thursday , December 14 2017

यूपी के ए डी जी अरूण कुमार की अलैहदगी

हुकूमत यूपी ने आज अस्सिटैंट डायरेक्टर जनरल (ला ऐंड आर्डर) अरूण कुमार को जो मुज़फ़्फ़रनगर में सयान्ती इंतेज़ाम के नगर इनकार थे, फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ के बाद उन के ओहदे से अलैहदा कर दिया। रियास्ती हुकूमत को अरूण कुमार ने गुज़िश्ता हफ़्त

हुकूमत यूपी ने आज अस्सिटैंट डायरेक्टर जनरल (ला ऐंड आर्डर) अरूण कुमार को जो मुज़फ़्फ़रनगर में सयान्ती इंतेज़ाम के नगर इनकार थे, फ़िर्कावाराना फ़सादात‌ के बाद उन के ओहदे से अलैहदा कर दिया। रियास्ती हुकूमत को अरूण कुमार ने गुज़िश्ता हफ़्ते दरख़ास्त पेश करते हुए इजाज़त चाही थी कि उनकी ये ख़िदमात मर्कज़ी हुकूमत को आरिज़ी तौर पर सौंप दी जाएं।

ऐडीशनल डायरेक्टर जनरल पुलिस मुकुल गोविल उनके जांनशीन होंगे। महिकमा दाख़िला के बमूजब उनकी दरख़ास्त पर ये कार्रवाई की गई है। अरूण कुमार शख़्सी वजूहात की बिना पर रुख़स्त पर हैं और लखनऊ से भी बाहर गए हुए थे।जारीया हफ़्ता के अवाइल में दुबारा डियूटी पर रुजू होगए थे। अरूण कुमार मुज़फ़्फ़रनगर फ़सादात‌ के दौरान शख़्सी तौर पर सूरत-ए-हाल की निगरानी कररहे थे।इन फ़सादाद में 49 जानें ज़ाए होचुकी हैं और 10 हज़ार से ज़्यादा अफ़राद बेघर होगए हैं।

TOPPOPULARRECENT