Thursday , August 16 2018

यूपी के किसानों की तरक़्क़ी के लिए किसान कमीशन

लखनऊ, १८ सितंबर (यू एन आई) उत्तर प्रदेश हुकूमत किसानों की इक़तिसादी ( माली) हालत को बेहतर बनाने और उन के मसाइल ( समस्याओ) को हल करने के लिए किसान कमीशन क़ायम करने पर संजीदगी से ग़ौर कर रही है।सरकारी ज़राए ( सूत्रों) ने आज यू एन आई को बताया क

लखनऊ, १८ सितंबर (यू एन आई) उत्तर प्रदेश हुकूमत किसानों की इक़तिसादी ( माली) हालत को बेहतर बनाने और उन के मसाइल ( समस्याओ) को हल करने के लिए किसान कमीशन क़ायम करने पर संजीदगी से ग़ौर कर रही है।सरकारी ज़राए ( सूत्रों) ने आज यू एन आई को बताया कि रियास्ती हुकूमत ( राज्य सरकार) किसानों की सूरत-ए-हाल को बेहतर बनाने के अह्द पर क़ायम है।

समाजवादी पार्टी के इंतिख़ाबी मंशूर(चुनाव के दौरान) में भी इसी तरह के वाअदे किए गए हैं। वादों को पूरा करके किसानों को उन की पैदावार की ख़ातिरख़वाह (मनचाही) क़ीमत हर हाल में दिलाई जाएगी। उन्होंने बताया कि गुज़श्ता हुकूमत की ग़लत पालिसीयों को वजह से किसान परेशान हैं और उन्हें उन की पैदावार की ख़ातिरख़वाह क़ीमत नहीं मिल रही थी।

रियास्ती हुकूमत कमीशन क़ायम करके किसानों के मसाइल ( सम्स्याओं) को हल करने की कोशिश करेगी और किसानों को साईंसी तरीक़े से खेती बाड़ी करने के लिए मश्वरे भी देगी। उन्होंने कहा कि कमीशन किसानों को बहबूद (भलाई) के लिए पालिसी साज़ी में हुकूमत की मदद करेगा।

TOPPOPULARRECENT