Friday , December 15 2017

यूरोपीय और अमरीकी दानिश्वरों की इसराईल के बाईकॉट की अपील

यूरोप और अमरीका के अहम दानिश्वरों की जानिब से इसराईल के बाईकॉट की अपील के बाद मशहूर साईंसदान स्टीफ़न हॉकिंग ने बतौरे एहतेजाज येरूशलम में होने वाली कान्फ़्रैंस में शिरकत से इनकार कर दिया है, जबकि नवम चोमस्की का कहना है कि इसराईली हु

यूरोप और अमरीका के अहम दानिश्वरों की जानिब से इसराईल के बाईकॉट की अपील के बाद मशहूर साईंसदान स्टीफ़न हॉकिंग ने बतौरे एहतेजाज येरूशलम में होने वाली कान्फ़्रैंस में शिरकत से इनकार कर दिया है, जबकि नवम चोमस्की का कहना है कि इसराईली हुकूमत जुनूबी अफ़्रीक़ा की सफ़ेद फ़ाम सरकार से ज़्यादा नसल परस्त है।

फ़लस्तीनीयों के ख़िलाफ़ इसराईल की वहशयाना कार्यवाहीयों पर मग़रिबी दुनिया के अहम दानिश्वरों की मुज़म्मत का सिलसिला जारी है। मशहूर तबीआत दां स्टीफ़न हॉकिंग भी अब उस एहतेजाज में शामिल हो गए हैं और उन्हों ने बतौरे एहतेजाज अगले माह येरूशलम में होने वाली एक कान्फ़्रैंस में शिरकत से इनकार कर दिया है।

इस से पहले बर्तानिया और अमरीका की अहम तरीन यूनीवर्सिटीयों के दानिश्वरों ने स्टीफ़न हॉकिंग पर ज़ोर दिया था कि वो येरूशलम की कान्फ़्रैंस में ना जाएं। अमरीकी मुफ़क्किर नवम चोमस्की ने भी इसराईल के सहि जहती बाईकॉट की हिमायत की है।

TOPPOPULARRECENT