Friday , September 21 2018

यूरोपीय क़ाइदीन इन्सिदादे दहशतगर्दी के ऐक्शन प्लान पर मुत्तफ़िक़

फ़्रांस में गुज़िश्ता माह के दहशतगर्दाना वाक़ियात के तनाज़ुर में यूरोपीय क़ाइदीन ने दहशतगर्दाना वाक़ियात की हौसला शिकनी के लिए वसीअ पैमाने पर नए इक़दामात की मंज़ूरी दी है। नए ऐक्शन प्लान के चंद हिस्सों की यूरोपीय पार्लीयामेंट से म

फ़्रांस में गुज़िश्ता माह के दहशतगर्दाना वाक़ियात के तनाज़ुर में यूरोपीय क़ाइदीन ने दहशतगर्दाना वाक़ियात की हौसला शिकनी के लिए वसीअ पैमाने पर नए इक़दामात की मंज़ूरी दी है। नए ऐक्शन प्लान के चंद हिस्सों की यूरोपीय पार्लीयामेंट से मंज़ूरी अभी बाक़ी है।

कल यहां यूरोपीय यूनीयन क़ाइदीन ने इंसिदादे दहशतगर्दी के लिए मुख़्तलिफ़ इक़दामात की मंज़ूरी दी। उन के हवाले से क़ाइदीन की जानिब से मुशतर्का ब्यान में कहा गया कि यूरोप में तमाम शहरीयों का ये हक़ है कि वो ख़ौफ़ के बगै़र और आज़ादी के साथ ज़िंदगी बसर करने के इलावा घूमें फिरें।

इस ब्यान में यूरोपीय शहरीयों के उन के अक़ीदे और अपनी राय रखने के कामिल हक़ का भी ज़िक्र किया गया है। क़ाइदीन ने वाज़ेह किया कि वो अपनी मुशतर्का इक़दार का तहफ़्फ़ुज़ करेंगे और उन को मज़हबी बुनियादों पर नुक़्सान पहुंचाने के पुरतशदुद इक़दामात से महफ़ूज़ रखेंगे।

रवां बरस जनवरी में पेश कर्दा रिपोर्ट में केरशोफ़ ने यूरोपीय अक़्वाम को मुतनब्बे किया था कि उस वक़्त यूरोप को नाक़ाबिले यक़ीन हद तक संगीन नौईयत के दहशतगर्दाना ख़तरात का सामना है और अगर उन पर क़ाबू ना पाया गया तो हालात बहुत ज़्यादा बिगड़ सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT