यूरोप: मुहाजिरीन का बोहरान संगीन हो गया

यूरोप: मुहाजिरीन का बोहरान संगीन हो गया
Click for full image

क्रोशिया, स्लोवेनिया और हंगरी से मज़ीद हज़ारों मुहाजिरीन की आमद के साथ ही गुज़िश्ता बुध से ऑस्ट्रिया में दाख़िल होने वाले मुहाजिरीन की तादाद तक़रीबन 21 हज़ार हो गई है जबकि तुर्की से मज़ीद हज़ारों अफ़राद यूरोप की जानिब रवानगी के मुंतज़िर हैं।

जर्मनी के हमसाया मुल्क ऑस्ट्रिया के रेडक्रास के सरब्राह गेरी फ़ोएटक के हवाले से बताया गया है कि उन्निस सितंबर हफ़्ते के रोज़ बारह से लेकर तेराह हज़ार तक मुहाजिरीन ऑस्ट्रिया में दाख़िल हुए।

इस तादाद की फ़ौरी तौर पर तसदीक़ नहीं हो पाई ताहम इस से पहले ऑस्ट्रिया की पुलिस ने इस अमर की तसदीक़ की थी कि तक़रीबन दस हज़ार मुहाजिरीन की आमद मुतवक़्क़े है। यूरोप पहुंचने वाले इन मुहाजिरीन का ताल्लुक़ मशरिक़े वुस्ता, एशिया और अफ़्रीक़ा के बोहरान ज़दा और जंगी हालात के शिकार मुल्कों से बताया गया है।

इसी दौरान हंगरी बदस्तूर मुहाजिरीन के साथ पुर तशद्दुद झड़पों और उजलत में सर्बिया के साथ मुशतर्का सरहद पर तामीर की जाने वाली ख़ार-दार बाड़ की वजह से तन्क़ीद का निशाना बन रहा है। ताहम इस तमामतर तन्क़ीद के बावजूद हंगरी ने कहा है कि वो हर क़ीमत पर मुहाजिरीन के सैलाब के ख़िलाफ़ अपनी सरहदों की हिफ़ाज़त करेगा।

Top Stories