Monday , January 22 2018

यूसुफ़ पठान टीम में वापसी के लिए तैयार‌

हिंदुस्तानी टीम में वापसी ज़ाहिर करते हुए बरूडा के कप्तान यूसुफ़ पठान ने आज कहा है कि वो अपने मक़सद के पाने के लिए सख़्त मेहनत कर रहे हैं। यूसुफ़ पठान ने हिंदुस्तानी टीम में वापसी के बारे में यहां मीडिया नुमाइंदों से इज़हार ख़्याल करते हुए कहा कि उनकी तमाम तर तवज्जो फ़िलहाल बेहतर क्रिकेट पर मर्कूज़ है और वो रवां सीज़न बेहतर मुज़ाहरा भी करचुके हैं।

जारिहाना ऑल राउंडर ने मज़ीद कहा कि वो इस हक़ीक़त से बख़ूबी वाक़िफ़ हैं कि हिंदुस्तानी टीम में वापसी के लिए उन्हें बेहतर क्रिकेट खेलनी होगी और वो बेहतर क्रिकेट खेलने पर अपनी तवज्जो मर्कूज़ करचुके हैं। यूसुफ़ पठान ने मज़ीद कहा कि अगर में बेहतर क्रिकेट खेलूं तो इससे रास्त पैग़ाम अर्बाब मजाज़ को पहुंचेगा।

वाज़िह रहे कि यूसुफ़ पठान ने आख़िरी मर्तबा 2012 में पाकिस्तान के ख़िलाफ़ वन्डे में हिंदुस्तान की नुमाइंदगी की थी। 31 साला यूसुफ़ पठान ने मज़ीद कहा कि आज विजय‌ हज़ारे ट्रॉफ़ी के मुक़ाबला जो कि मुंबई के ख़िलाफ़ खेला जाएगा। इस मुक़ाबला में बेहतर मुज़ाहरा के इलावा अपने भाई इर्फ़ान पठान के मुताल्लिक़ कहा कि इर्फ़ान पठान मुकम्मल फिट होचुके हैं और आज‌ मुक़ाबला में टीम की नुमाइंदगी कर रहे हैं।

यूसुफ़ पठान ने अपने छोटे भाई इर्फ़ान पठान के मुताल्लिक़ कहा है कि वो नेशनल क्रिकेट एकेडेमी (एन सी ए) से अभी वापिस हुए हैं और मुकम्मल फिट होने की वजह से वो आज‌ के मुक़ाबला में बौलिंग भी करेंगे|

TOPPOPULARRECENT