Monday , December 18 2017

यू इस पवेलियन का अमरीकी सफ़ीर के हाथों इफ़्तिताह

अमरीकी सफ़ीर पीटर बरलेग ने इंडियन अवेशेन 2012 के मौक़ा पर बेगम पेट एयर पोर्ट हैदराबाद पर आज अमरीकी पवेलियन का इफ़्तिताह अंजाम दिया । इस मौक़ा पर ख़िताब करते हुए उन्हों ने दोनों मुल्कों के शहरी हवा बाज़ी मैदान में शराकतदारी और तआवु

अमरीकी सफ़ीर पीटर बरलेग ने इंडियन अवेशेन 2012 के मौक़ा पर बेगम पेट एयर पोर्ट हैदराबाद पर आज अमरीकी पवेलियन का इफ़्तिताह अंजाम दिया । इस मौक़ा पर ख़िताब करते हुए उन्हों ने दोनों मुल्कों के शहरी हवा बाज़ी मैदान में शराकतदारी और तआवुन को बेहतर बताया । अमरीकी सफ़ीर पीटर बरलेग ने मज़ीद कहा कि हिंदूस्तान और अमरीका मुख़ालिफ़ दहश्तगर्दी , ख़वातीन को तालीमी तौर पर बाइख़तियार बनाने , साईंस और तहफ़्फुज़ात के मैदान में भी मुशतर्का तौर पर बेहतर पेश रफ़्त की है ।

उन्हों ने कहा कि हमारी शहरी हुआ बाज़ी शराकतदारी हमारी बहुत बड़ी कामयाबी है । दोनों ममालिक ने उन के अवाम के लिए इस मैदान में बेहतर परवाज़ें , टैक्नालोजी और मआशी फ़रोग़ के लिए बेहतर कारहाए नुमायां अंजाम दीए हैं । अमरीकी शहरी हवा बाज़ी मैदान में बोइंग , जी ई अवेशेन , बेल हेलीकाप्टर , सैंया , रॉट एंड विटनी बड़े नाम हैं ।।

TOPPOPULARRECENT