Monday , December 18 2017

यू पी ए की मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों के ख़िलाफ़ नाराज़गी ज़ाहिर की जाएं

हैदराबाद।२0‍ सितंबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना राष़्ट्रा समीती के अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने अवाम से अपील की कि कल 20 सितंबर के भारत बंद को कामयाब बनाते हुए यू पी ए हुकूमत की मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों के ख़िलाफ़ अपनी नाराज़गी दर्ज कराईं। प

हैदराबाद।२0‍ सितंबर (सियासत न्यूज़) तलंगाना राष़्ट्रा समीती के अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने अवाम से अपील की कि कल 20 सितंबर के भारत बंद को कामयाब बनाते हुए यू पी ए हुकूमत की मुख़ालिफ़ अवाम पालिसीयों के ख़िलाफ़ अपनी नाराज़गी दर्ज कराईं। पार्टी जनरल सैक्रेटरी सूफ़ी सुलतान कादरी, मुहम्मद शब्बीर अहमद, ज़हूर उद्दीन और मुहम्मद मसीह उद्दीन ने मुशतर्का अपील जारी करते हुए कहा कि अप्पोज़ीशन जमातों की मुल़्क गीर हड़ताल को टी आर इसकी ताईद हासिल है।

उन्हों ने कहा कि यू पी ए हुकूमत जब से बरसर-ए-इक़तिदार आई है कि इस ने अवाम पर बोझ आइद करने के फ़ैसले किए हैं। मर्कज़ी हुकूमत के फ़ैसलों से अवाम को राहत कम और ज़हमत ज़्यादा हुई ही। अक़ल्लीयती क़ाइदीन ने कहा कि पैट्रोल की क़ीमतों में बारहा इज़ाफ़ा किया गया और हाल ही में डीज़ल की क़ीमत में 5 रुपय से ज़ाइद का इज़ाफ़ा अवाम पर ज़बरदस्त बोझ ही। पकवान ग़ियास सलिंडरस की तादाद को महिदूद करते हुए उस की क़ीमत में इज़ाफ़ा करने का फ़ैसला मुतवस्सित ख़ानदानों के बजट को कमज़ोर करने की कोशिश है।

उन्हों ने कहा कि पैट्रोल और डीज़ल की क़ीमत में इज़ाफ़ा से अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमत में इज़ाफ़ा हो जाता है। अवाम की इन तकालीफ़ और अप्पोज़ीशन के एहतिजाज का हुकूमत पर कोई असर नहीं होरहा है लिहाज़ा टी आर उसने अप्पोज़ीशन जमातों के मलिक गीर एहतिजाज की ताईद का फ़ैसला किया है।

इन क़ाइदीन ने अवाम से अपील की कि वो बंद में हिस्सा लेकर मर्कज़ी हुकूमत पर वाज़िह करदें कि इन की पालिसीयां उन्हें क़बूल नहीं ।

TOPPOPULARRECENT