Saturday , December 16 2017

यू पी ए हुकूमत हवाई क़िले तामीर करना बंद करदें : राज नाथ सिंह

नई दिल्ली, 28 फ़रवरी: बी जे पी और यू पी ए के कुछ हामियों ने सदर जमहूरिया के ख़िताब को इंतिहाई मायूसकुन क़रार दिया और हुकूमत पर इल्ज़ाम लगाया कि वो तक़रीबन हर महाज़ पर नाकाम हो चुकी है। अनाज की पैदावार में कमी किसानों की हालते ज़ार बढ़ती हुई

नई दिल्ली, 28 फ़रवरी: बी जे पी और यू पी ए के कुछ हामियों ने सदर जमहूरिया के ख़िताब को इंतिहाई मायूसकुन क़रार दिया और हुकूमत पर इल्ज़ाम लगाया कि वो तक़रीबन हर महाज़ पर नाकाम हो चुकी है। अनाज की पैदावार में कमी किसानों की हालते ज़ार बढ़ती हुई क़ीमतें क़ौमी सलामती बदउनवानी और पड़ोसी मुल्क से ताल्लुक़ात के मामलात में हुकूमत मुसलसिल नाकाम है।

सदर बी जे पी राज नाथ सिंह ने लोक सभा में कहा कि हुकूमत इंतिख़ाबात के लिए अपने सयासी एजंडे को सदर जमहूरिया के ख़िताब के ज़रीये दरुस्त करना चाहती है, लेकिन मुझे कहने दीजिए कि ये ख़िताब बिलकुल बेजान था। इस ख़िताब का ना तो कोई सर पैर था और ना ही इस के ज़रीये किसी बसारत का इज़हार किया गया था। मुल्क को दरपेश चैलेंजों से निमटने के लिए भी इस ख़िताब में कोई ख़ुद एतिमादी ही नहीं थी। सदर जमहूरिया के ख़िताब पर तहरीके तशक्कुर पेश करते हुए राज नाथ सिंह ने मुल्क को दरपेश कई मसाइल की यकसूई पर निशाना बनाया।

TOPPOPULARRECENT