Sunday , December 17 2017

यू पी के अव्वलीन मुस्लिम डायरेक्टर जनरल पुलिस का तक़र्रुर

आज़ाद हिन्दुस्तान की तारीख़ में मुल्क की सब से बड़ी रियासत उत्तरप्रदेश में पुलिस महिकमा का सब से बड़ा ओहदा किसी मुस्लिम आई पी एस ओहदेदार अहमद को मिला है। उत्तरप्रदेश की समाजवादी पार्टी की हुकूमत ने मौजूदा डायरेक्टर जनरल पुलिस देवर

आज़ाद हिन्दुस्तान की तारीख़ में मुल्क की सब से बड़ी रियासत उत्तरप्रदेश में पुलिस महिकमा का सब से बड़ा ओहदा किसी मुस्लिम आई पी एस ओहदेदार अहमद को मिला है। उत्तरप्रदेश की समाजवादी पार्टी की हुकूमत ने मौजूदा डायरेक्टर जनरल पुलिस देवराज नागर के सबकदोश होने के बाद महिकमा रेलवेज़ के एडिशनल डायरेक्टर जनरल पुलिस रिज़वान अहमद को रियासत के नए डायरेक्टर जनरल पुलिस बनाने का फ़ैसला कर लिया।

आज तक इस ओहदे पर किसी मुस्लिम ओहदेदार की तैनाती नहीं आई थी। फ़िलवक़्त उत्तरप्रदेश एक एसी रियासत है जहां रियासत का सब से बड़ा अहम इंतिज़ामी ओहदेदार चीफ़ सैक्रेटरी जावेद उसमानी आई ए एस भी मुस्लिम हैं और अब रियासत के पुलिस महिकमे का सब से बड़ा ओहदेदार भी रिज़वान अहमद जैसे फ़र्ज़शनास ईमानदार मुस्लिम को बनाया गया है।

रिज़वान अहमद 1978 के इंडियन पुलिस सरविस के अफ़्सर हैं वो वस्त फरवरी 2014 तक अपने ओहदे से मुलाज़िमत से सबकदोश होजाएंगे। फ़िलवक़्त अहमद जैसे ईमानदार पुलिस ओहदेदारों की शदीद ज़रूरत है। रियासत में अमन-ओ-अमान के क़ियाम में मुज़फ़्फ़र नगर के हालिया फ़िर्कावाराना फ़सादाद ,पनाह गज़ीं कैम्पों से लोगों को घरों को वापिस भेजने में रिज़वान अहमद कलीदी रोल अदा करसकते हैं। रिज़वान अहमद की तैनात के काग़ज़ात आज देर शाम तक जारी होजाएंगे और कल रिज़वान अहमद अपने ओहदे का चार्ज सँभाल सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT