Tuesday , December 12 2017

यू पी में कशीदगी नौजवान ने मुक़द्दस चादर नज़र-ए-आतिश करदी

रामपुर:  रामपुर में एक ज़हनी माज़ूर नौजवान की जानिब से मुबय्यना तौर पर मुक़द्दस चादर जलादेने के बाद कशीदगी पैदा होगई। मुबय्यना तौर पर उस नौजवान ने सवार तहसील क़स्बे में मुक़द्दस चादर को नज़र-ए-आतिश कर दिया था।

एस पी साधना गोस्वामी ने कहा कि धुआँ उठता हुआ देख कर लोगों ने इस नौजवान को पकड़ कर ज़द्द-ओ-कूब किया। बादअज़ां उस नौजवान को एहतेजाजी हुजूम के हाथों से छुड़ा लिया गया लेकिन पूरे क़स्बे में कशीदगी फैली हुई है।

इस वाक़िये के बाद दरगाह के क़रीब अवाम का हुजूम जमा होगया था और संगबारी कररहा था। तहसील के ओहदेदारों ने कलेक्टर को तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया। ज़िला पुलिस सरबराह इस मुक़ाम पर पहुंच गए ताकि बरहम अवाम के ग़ुस्से पर क़ाबू पासकें। ज़िला मजिस्ट्रेट एच के चौहान और एस पी को भी संगबारी का सामना करना पड़ा लेकिन वो ज़ख़मी नहीं हुए।

सुबाई मुसल्लह कांस्टेबलरी( पी ए सी) और पुलिस को मुख़्तलिफ़ पुलिस स्टेशनों से तलब करलिया गया और तमाम सरकरदा अफ़राद पर निगरानी शुरू करदी गई। पुलिस के बमूजब ज़ख़मी पुलिस अरकाने अमला का मुक़ामी हॉस्पीटलों में ईलाज किया जा रहा है। सूरत-ए-हाल क़ाबू में लेकिन कशीदा है। मुलाज़मीन पुलिस बरहम हुजूम की संगबारी से ज़ख़मी हुए थे।

TOPPOPULARRECENT