Friday , June 22 2018

यू पी में मुस्लमानों के लिए 9 फ़ीसद ज़ेली कोटा

फरुखाबाद, १० जनवरी (पी टी आई) मुस्लिम वोटरों को राग़िब करते हुए मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि कांग्रेस पार्टी पसमांदा मुस्लमानों केलिए 9 फ़ीसद ज़ेली कोटा फ़राहम करे बशर्तिके उसे आने वाले उत्तरप्रदेश असैंबली इलैक्शन मे

फरुखाबाद, १० जनवरी (पी टी आई) मुस्लिम वोटरों को राग़िब करते हुए मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून सलमान ख़ुरशीद ने कहा कि कांग्रेस पार्टी पसमांदा मुस्लमानों केलिए 9 फ़ीसद ज़ेली कोटा फ़राहम करे बशर्तिके उसे आने वाले उत्तरप्रदेश असैंबली इलैक्शन में इक़तिदार पर लाया जाए।

कांग्रेस लीडर ने ये वादा कल एक इंतिख़ाबी जलसा से ख़िताब करते हुए फर्रुखाबाद असैंबली हलक़ा में क्या जहां से उन की अहलिया लूसी इंतिख़ाब लड़ रही हैं। ख़ुरशीद ने कहा कि कांग्रेस इस रियासत में अपनी हुकूमत तशकील देने की सूरत में यू पी में मौजूदा ओ बी सी कोटा के अंदरून पसमांदा मुस्लमानों के लिए नौ फ़ीसद रिज़र्वेशन फ़राहम करेगी।

उन्हों ने कहा कि ज़ाइद अज़ आठ तबक़ात जैसे मंसूरी और क़ुरैशी को इस तरह के इक़दाम से फ़ायदा पहुंचेगा। उन्हों ने वोटरों को याददहानी कराई कि मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत मौजूदा 27 फ़ीसद ओ बी सी कोटा के अंदरून अक़ल्लीयतों के लिए 4.5 फ़ीसद रिज़र्वेशन फ़राहम करने का पहले ही फ़ैसला कर चुकी है।

ख़ुरशीद ने कहा कि अगरचे अपोज़ीशन पार्टीयों ने इस इक़दाम को नाकाफ़ी क़रार दिया लेकिन ऐसी मसाई कभी कोई हुकूमत की जानिब से नहीं हुई थी।

TOPPOPULARRECENT