Monday , December 18 2017

यू पी में राजा भया को फ़ूड ऐंड सियोल स्पलाईज़ का क़लमदान

उत्तरप्रदेश के मुतनाज़ा आज़ाद रुकने असेम्बली रग्घू राज प्रताप सिंह उर्फ़ राजा भया जिन्होंने हाल ही में वज़ीर की हैसियत से हलफ़ लिया था, को फ़ूड ऐंड सियोल स्पलाईज़ की विज़ारत तफ़वीज़ की गई है। चीफ़ मिनिस्टर के साथ मुशावरत के बाद गवर्न

उत्तरप्रदेश के मुतनाज़ा आज़ाद रुकने असेम्बली रग्घू राज प्रताप सिंह उर्फ़ राजा भया जिन्होंने हाल ही में वज़ीर की हैसियत से हलफ़ लिया था, को फ़ूड ऐंड सियोल स्पलाईज़ की विज़ारत तफ़वीज़ की गई है। चीफ़ मिनिस्टर के साथ मुशावरत के बाद गवर्नर ने फ़ूड ऐंड सियोल स्पलाईज़ का क़लमदान राजा भया के तफ़वीज़ किया।

चीफ़ सैक्रेटरी जावेद उसमानी ने आज आलामीया जारी किया है। उस वक़्त तक समाजवादी पार्टी के तर्जुमान और वज़ीर महाबस राजिंदर चौधरी के पास एक क़लमदान ज़ाइद ज़िम्मेदारी तौर पर था। राजा भया जिन्होंने प्रताब गढ़ में डी एस पी ज़िया उल-हक़ के क़त्ल के बाद काबीना से इस्तीफ़ा दिया था, 11 अक्टूबर को उत्तरप्रदेश वज़ारत में दुबारा शामिल किया गया था।

44 साला राजा भया को गवर्नर बी एल जोशी ने समाजवादी पार्टी के सदर मुलाय‌म सिंह यादव, चीफ़ मिनिस्टर अखिलेश यादव और काबीना के सीनियर वज़ीर मुहम्मद आज़म ख़ान की मौजूदगी में हलफ़ दिलाया। साबिक़ वज़ीर फ़ूड-ओ-सियोल स्पलाईज़ ने डी एस पी ज़िया उल-हक़ की अहलिया परवीन‌ आज़ाद की जानिब से इल्ज़ामात आइद किए जाने के बाद इस्तीफ़ा दिया था। ताहम सी बी आई ने उन्हें क्लीनचिट दी है।

TOPPOPULARRECENT