Saturday , December 16 2017

यू पी में 20 फ़ीसद ज़्यादा ख़ातून कांस्टेबल्स की भर्ती

नई दिल्ली, 05 जनवरी ( पी टी आई) यू पी मज़ीद 20 फ़ीसद ख़ातून कांस्टेबल्स की भर्ती करने पर ग़ौर कररहा है। चीफ़ सैक्रेटरी जावेद उसमानी ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस में कहा कि हुकूमत पहले ही पालिसी का ताय्युन करचुकी है, जिस के तहत कांस्टेबल्स की 20 फ़ी

नई दिल्ली, 05 जनवरी ( पी टी आई) यू पी मज़ीद 20 फ़ीसद ख़ातून कांस्टेबल्स की भर्ती करने पर ग़ौर कररहा है। चीफ़ सैक्रेटरी जावेद उसमानी ने एक प्रैस कान्फ़्रैंस में कहा कि हुकूमत पहले ही पालिसी का ताय्युन करचुकी है, जिस के तहत कांस्टेबल्स की 20 फ़ीसद तादाद ख़वातीन पर मुश्तमिल होगी। इस निशाना के हुसूल केलिए कोशिश की जा रही है।

फ़िलहाल हमारे पास कुछ बरसों का वक़्त है और उम्मीद हीका इस अर्सा में हम ये हदफ़ हासिल करसकेंगे। वो मुलक के आला सतही सरकारी ओहदेदारों और पुलिस ओहदेदारों की एक कान्फ़्रैंस में शिरकत कररहे थे जो मर्कज़ी वज़ारत-ए-दाख़िला ने दिल्ली इजतिमाई इस्मत रेज़ि वाक़िया के पेशे नज़र तलब की थी। उसमानी ने कहा कि जिन्सी हमलों और इस्मत रेज़ि के वाक़ियात की तेज़ रफ़्तार तहक़ीक़ात की जाएंगी और कान्फ़्रैंस में बच्चों की उम्र में कमी करके उसे 16 साल मुक़र्रर करने पर भी ग़ौर किया गया। बच्चों की मौजूदा उम्र 18 साल समझी जाती है।

उन्होंने कहा कि एक नज़रिया ये भी पेश किया गया कि बच्चों की उम्र में कमी की जाये। हम आजलाना तहक़ीक़ात केलिए कोशिश करेंगे और उम्मीद करते हैं कि हकूमत-ए-हिन्द तीज़गाम अदालतें क़ायम करके हमारी मदद करेगी। उन्हों ने कहा कि 35 लाख रुपय की माली इमदाद मुतास्सिरीन को या उन के अरकान ख़ानदान को फ़राहम की जाएगी। दिल्ली की इजतिमाई इस्मत रेज़ि की मुतास्सिरा लड़की के अरकान ख़ानदान को 35 लाख रुपय की इमदाद का हुकूमत यू पी ने ऐलान किया है। उसमानी ने कहा कि ये इमदाद जलद ही फ़राहम की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT