Wednesday , December 13 2017

येदी यूरुप्पा हाई कमान के आगे बेबस ताक़त के मुज़ाहरा से गुरेज़

कर्नाटक में चीफ मिनिस्टर की कुर्सी हासिल करने की इनकी कोशिशों के ख़िलाफ़ बी जे पी हाईकमान के सख़्त मौक़िफ़ को देखते हुए मिस्टर बी एस येदी यूरुप्पा ने आज अपनी 70 वीं सालगिरा के मौक़ा पर ताक़त के मुज़ाहरा के मंसूबा से गुरेज़ किया और सिर्फ साल

कर्नाटक में चीफ मिनिस्टर की कुर्सी हासिल करने की इनकी कोशिशों के ख़िलाफ़ बी जे पी हाईकमान के सख़्त मौक़िफ़ को देखते हुए मिस्टर बी एस येदी यूरुप्पा ने आज अपनी 70 वीं सालगिरा के मौक़ा पर ताक़त के मुज़ाहरा के मंसूबा से गुरेज़ किया और सिर्फ सालगिरा तक़रीब पर इकतिफ़ा किया ।

बी जे पी सरबराह मिस्टर नीतिन गडकरी की जानिब से उनकी मुबय्यना सरज़निश के बाद एहतियात से काम लेते हुए मिस्टर येदी युरुप्पा ने फ़िलहाल अपने मंसूबों को रोक लिया है जबकि साबिक़ में ये तवक़्क़ो की जा रही थी कि वो आज के दिन अपनी मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली का ऐलान करेंगे ।

बी जे पी सदर ने उन पर वाज़िह कर दिया था कि चीफ मिनिस्टर मिस्टर सदानंद गौड़ा को तब्दील नहीं किया जाएगा। मिस्टर येदी युरुप्पा ने सालगिरा तक़रीब में शरीक क़ाइदीन से कहा कि उन्होंने चीफ मिनिस्टर का ओहदा दुबारा इसलिए तलब किया था की उनका पार्टी की मर्कज़ी क़ियादत ने इनसे वायदा किया था कि उन्हें इस्तीफ़ा देने के छः माह में दुबारा ये कुर्सी सौंप दी जाएगी।

मिस्टर येदी युरुप्पा ने कहा कि वो चीफ मिनिस्टर के ओहदा के ख़ाहिशमंद नहीं हैं। चूँकि पार्टी की मर्कज़ी क़ियादत ने उन्हें छः माह के बाद इस ओहदा पर दुबारा फ़ाइज़ करने का वायदा किया था इसीलिए वो दिल्ली का दौरा कर रहे थे ताकि अपना खोया हुआ ओहदा हासिल कर सकें।

मिस्टर गडकरी के बैंगलौर दौरा से क़ब्ल येदी युरुप्पा ने अल्टीमेटम दिया था कि उन्हें 27 फ़रवरी तक दुबारा चीफ मिनिस्टर बना दिया जाय बसूरत दीगर वो मुस्तक़बिल के लायेहा-ए-अमल को क़तईयत देंगे । ताहम मिस्टर गडकरी ने वाज़िह कर दिया था कि क़ियादत में तब्दीली का कोई मंसूबा नहीं है ।

ताहम येदी युरप्पा ने आज भी वाज़िह किया कि वो 3 मार्च को दिल्ली का दौरा नहीं करेंगे । उस दिन वहां बी जे पी कोर कमेटी का इजलास होने वाला है जिस में कर्नाटक में क़ियादत के मसला पर फैसला किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT