Friday , December 15 2017

योरोपी बोहरान से नजात के लिए मोजिज़ा की तवक़्क़ो ना की जायॆ: मीर यानोर खोई

मैड्रिड २२ नवंबर (यू एन आई)स्पेन के नामज़द वज़ीर-ए-आज़म और पीपल्ज़ पार्टी के सरबराह मीर या नौ रख़ोए (6)ने आज वार्निग् दी है कि शदीद इक़तिसादी बोहरान से नजात केलिए किसी माजज़ी की तवक़्क़ो ना की जायॆ, बल्कि स्पेन लाज़िमी तौर पर उन की ज़बरदस्

मैड्रिड २२ नवंबर (यू एन आई)स्पेन के नामज़द वज़ीर-ए-आज़म और पीपल्ज़ पार्टी के सरबराह मीर या नौ रख़ोए (6)ने आज वार्निग् दी है कि शदीद इक़तिसादी बोहरान से नजात केलिए किसी माजज़ी की तवक़्क़ो ना की जायॆ, बल्कि स्पेन लाज़िमी तौर पर उन की ज़बरदस्त इंतिख़ाबी कामयाबी के बाद अब यूरोप में अपना एहतिराम ऊई अपनी साथ बहाल करॆ।

कल के पारलीमानी इंतिख़ाबात में कोई 30 साल बाद ज़बरदस्त कामयाबी हासिल करनेवाली अपोज़ीशन पीपल्ज़ पार्टी ने ऐवान-ए-ज़ेरीं की 350 नशिश्तों में से 186 पर कामयाबी हासिल की है , हुकमरान सोशलिस्ट पार्टी के हिस्से में 110 नशिस्तें आएं। 1975ए- में जनरल फ्रांको के आमिराना दौर के बाद से सोशलिस्ट पार्टी को बदतरीन नाकामी का सामना करना पड़ा है।

इन इंतिख़ाबात के इबतिदाई नताइज के मुताबिक़ पीपल्ज़ पार्टी को 44 फ़ीसद वोट पड़े हैं जबकि सोशलिस्ट वर्करज़ पार्टी को 29 फ़ीसद।

पीपल्ज़ पार्टी के सरबराह रख़ोए ने अपने हामीयों से ख़िताब करते हुए कहा है कि गुज़श्ता तीस बरसों में मुल्क़् पहली मर्तबा इंतिहाई नाज़ुक मोड़ पर खड़ा हुआ है और इक़तिसादी तौर पर अपनी इज़्ज़त बहाल करने के लिए मुल्क़् के अवाम को मुत्तहिद हो कर काम करना होगा।

रख़ोए ने इस अज़म का इज़हार भी किया है कि वो मुल्क़् को माली बोहरान से निकालने के लिए हरमुमकिन कोशिश करेंगे ताहम इस के लिए अवाम को इन का साथ देना होगा।

तरक़्क़ी की रफ़्तार में कमी के साथ साथ बेरोज़गारी की शरह में ग़ैरमामूली इज़ाफ़ा राख़वाए की नई हुकूमत केलिए एक चैलेंज क़रार दिया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT