Tuesday , December 12 2017

यौमे आज़ादी के मौके पर नुमायां ख़िदमात पर 51 ओहदेदारों को एवार्ड्स

हैदराबाद 15 अगस्त तेलंगाना हुकूमत ने यौमे आज़ादी के मौके पर साल 2014-15 में नुमायां ख़िदमात और बेहतरीन कारकर्दगी पर मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के ओहदेदारों और मुलाज़िमीन को एवार्ड पेश करने का फ़ैसला किया है।

इस सिलसिले में सेक्रेटरी जी ए डी विकास राज ने अहकामात जारी करते हुए ऐवार्ड के लिए मुंतख़ब ओहदेदारों और मुलाज़िमीन की फ़हरिस्त जारी की।

एवार्ड से मुताल्लिक़ कमेटी ने इस सिलसिले में मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात से तजावीज़ तलब की थी और 51ओहदेदारों और मुलाज़िमीन का एवार्ड के लिए इंतेख़ाब किया गया। 20 हज़ार रुपये नक़द इनाम और मेरिट सर्टीफ़िकेट के लिए 16 ओहदेदारों का इंतेख़ाब जबकि 15 हज़ार रुपये इनाम और मेरिट सर्टीफ़िकेट के लिए 17 ओहदेदारों को अहल क़रार दिया गया।

दुसरे 17 मुलाज़िमीन को 10 हज़ार रुपये नक़द इनाम और मेरिट सर्टीफ़िकेट दिया जाएगा। एक ओहदेदार को नक़द इनाम के बजाये सिर्फ मेरिट सर्टीफ़िकेट के लिए मुंतख़ब किया गया है। पहले ज़मुरा में जिन ओहदेदारों का इंतेख़ाब किया गया उनमें एन शंकर एडीशनल सेक्रेटरी जी ए डी, आर वी स्वयम् प्रभा डिप्टी सेक्रेटरी, एस श्रीनिवास डिप्टी सेक्रेटरी, जी देवेंद्र राव‌ अस्सिटेंट सेक्रेटरी, जय अरूण कुमार अस्सिटेंट सेक्रेटरी, एम मनोहर राव‌ अस्सिटेंट सेक्रेटरी, एल लक्ष्मी वेंकट सबमां अस्सिटेंट सेक्रेटरी, अशोक रेड्डी जवाइंट रजिस्ट्रार, प्राईवेट सेक्रेटरी बराए वज़ीर आबपाशी और् दुस्शरे श‌मिल हैं।

TOPPOPULARRECENT